Ajattelin nyt jakaa ku en saa unta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muua

Vieras
Mies herätti reilu tunti sit et sen hyvä ystävä on kuollut. Oli ollut kalliokiipeilemässä Thaimaassa. Istuttiin tossa pirkä tovi, mies halus nyt olla hetken vaan ja tuijottaa leffaa. Passitti mut petiin, mut en mä heti unta saa. 5h kuluttua tarttis herätä töihin... Voi että, miten kurja olo

Miehellä kaikki ystävät ulkomailla, kun hän ei suomalainen siis ole. Varmasti tosi yksinäinen olo. Tämä ystävä vietti meillä kaksi viikkoa viime kesänä ja lapset todella rakastuivat häneen

Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:
Ota miehestäsi kaulasta kiinni,silitä päätä ja tuhise hänen vierellä.Ja yrittäkää nukkua tuonne kunnes sun pitäis herätä.

Noin me oltiinkin pitkään. Nyt halus kai työntää asian hetkeks pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ota miehestäsi kaulasta kiinni,silitä päätä ja tuhise hänen vierellä.Ja yrittäkää nukkua tuonne kunnes sun pitäis herätä.

Haluaa hiukan tilaa varmaan ja miettiä . Jaksaako hän hoitaa surun keskellä lapsia kun meet aamul töihin ?

Haluaa hiukan tilaa varmaan ja miettiä . Jaksaako hän hoitaa surun keskellä lapsia kun meet aamul töihin ?

Jaksaa se, sil on semmonen taito (tai vika), että osaa työntää tunteet sivuun. Mä olin nyt ihan todella yllättynyt, et noinkin avoimesti antoi mun silitellä ja olla vierellä.

Miesten tapana on usein vetäytyä enempi omiin oloihinsa kun tulee kriisi. Itseasiassa mä olen usein vähän samanlainen, en halua ketään "häiritsemään" omaa suruani tms.

Osanottoni. Kuolema on hankala asia.

Alkuperäinen kirjoittaja milena:
Miesten tapana on usein vetäytyä enempi omiin oloihinsa kun tulee kriisi. Itseasiassa mä olen usein vähän samanlainen, en halua ketään "häiritsemään" omaa suruani tms.

Kiitos. Niin se taitaa olla. Voiskohan tolle 4v tytölle kertoa, mitä on tapahtunut. Mietin vaan, silloin tällöin tästä henkilöstä puhuu, ja jos isi on huomenna surullinen, niin ehkä voisi selittää jotain. Vai olisiko parempi jättää sanomatta mitään. Kun kuitenkin sitten kysyy, miten kuoli...

Alkuperäinen kirjoittaja milena:

Kiitos. Niin se taitaa olla. Voiskohan tolle 4v tytölle kertoa, mitä on tapahtunut. Mietin vaan, silloin tällöin tästä henkilöstä puhuu, ja jos isi on huomenna surullinen, niin ehkä voisi selittää jotain. Vai olisiko parempi jättää sanomatta mitään. Kun kuitenkin sitten kysyy, miten kuoli...

Tämä pois mennyt hlö on teidän perheelle tärkeä,ehkä myös tyttärellenne,kun kerta hänen perään kysyy.
Voit ottaa tytön syliin ja kertoa että xxxxxx on poistunut luotamme ja mennyt enkelien taivaan kotiin ,ja vilkuttaa siellä meitä,ja on oleva yksi tähti taivaalla ja vilkuttaa meitä.

Saat aamulla kyllä parempia neuvoja,kun mammat herää.Kyllä kaikki hyvin menee

Yhteistyössä