Ajattelin jakaa kusipellit jokaiseen kämppään rapussamme (12 asuntoa -oma.)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ajattelin jakaa kusipellit jokaiseen kämppään rapussamme (12 asuntoa -oma.) Mutta minulla on vain kaksi uunipeltiä.

Nyt niitä protippejä miten saan tehtyä 11 pellillistä mahdollisemman pahan hajuista kusta.
Olen varustautunut tähän menneessä erilaisin vitamiini tabletein ja ostin kaljaa jotta kusettaisi mahdollisemman paljon.

Ajattelin hakea vielä purkillisen punajuuria että saisi pienen efektin kusen väriin.
 
Hikkykostaja toimittaa kusipeltejä erityisesti tytyille koska nämä ovat syyllisiä siihen miksi hänestä tuli se mikä tuli (pitkäaikaistyötön velhoburgeri).
 
Pistä vielä ripulisementit päälle niin kosto normoille on täydellinen.

PS: kusipeltien tuotantokapasiteettia rajoittavät myös itsemurhayksiön parvekkeen koko ja ulkoilman pakkasasteet. Toisaalta uunipelti lienee korvattavissa muotoillulla folioarkilla.
 

Yhteistyössä