Ajattelin jäädä kotiin...

...vielä kotihoidontuen päätyttyäkin ens vuonna. :D

Meillä on tulot yhteensä nyt 2600e/kk (sis. kotihoidontuki yhdestä + sisaruslisä allekouluikäisestä ja lapsilisät).
Miehen kanssa tästä keskusteltiin ja laskettiin että näillä näkymin (jos työtilanne menee niinkuin on puhuttu) tämä tulee onnistumaan ilman että joudutaan mistään luopumaan tai hakemaan mitään tukia.

...Mä niin toivon että näin käy...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: rockyroad ja erinys
"äiti"
Esikoinen täyttää 16 vuotta tänä vuonna ja kolmonen ( kuopus ) 12 vuotta. Ja vieläkin olen kotona ja hyvin on pärjätty.

Ei ole tarvinnut mistään tinkiä ... on matkusteltu maailmalla , yms.
 
"muu"
Minäkin ajattelin jäädä, mutta vain siihen asti että lapsi on 3,5... Sitten on pakko mennä kouluun osa-aikaisesti. Sitten kun olen valmistunut, jään toivottavasti kotiäidiksi pitkäaikaisesti tuleville lapsille!

Rohkea valinta! :)
 
"vieras"
Meillä samantapaiset tulot, ja minä aion olla kotona siihen asti kun nuorin menee kouluun, eli jään kotiin kodinhoidon tuen loputtuakin.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot:)
 
"Vieras"
Rohkea ja hieno päätös!!!! :)

Me tehtiin miehen kanssa täysin sama päätös, mä sanouduin vakituisesta työstäni irti. Oon nyt vuoden ollut ilman mitään rahoja ja ilman tukia kotona lasten kanssa. Päivääkään en vaihtaisi pois! Surullista on toisten ihmisten kateus... Mutta annan ne mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Pienelläkin rahalla tulee hyvin toimeen! :) Mitään ulkomaan reissuja ei tehdä, mutta eipä niitä kaivatakaan. Kotimaassakin on niin paljon katsottavaa, että eipä kesällä halua muualle mennäkään. Oon oppinut nauttimaan elämän pienistä iloista!! <3 Se on ollut niin ihanaa!!

Onnea päätöksestä!! :)
 

Yhteistyössä