N
näin
Vieras
[QUOTE="alkup";28594465]Koska viimeiset 15 vuotta on menty miehen ajatusmaailman mukaan , tässä asiassa. Miksei minun tyyliäni voi edes kokeilla???[/QUOTE]Ei se vaan toimi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehdottomasti suhteessa pitää olla muutakin läheisyyttä kuin seksiä. Ja ymmärrän mitä AP hakee takaa vaikka selittääkin sen huonosti. Hän on elänyt suhteessa, jossa saa vain seksiä, ei muuta läheisyyttä. Mies ei ymmärrä, että tässä toimintatavassa on mitään väärää (sitten on vielä erikseen se pettämis-sotku). Nyt AP haluaisi, että voisi olla rennosti miehen lähellä ilman, että se johtaisi seksiin. Häntä inhottaa vain tyydyttää miestään, saamatta itse mitään. Ymmärrän tämän oikein hyvin. Ja tällä selibaatilla hän haluaisi kertoa miehelleen minkälaista läheisyyttä hän arvostaa ja mistä nauttii, kun menneisyydessä on tehty kaikki vain miehen toiveiden mukaan. Näihin asioihin olisi toki pitänyt puuttua vuosia sitten eikä tällä tavoin, mutta ymmärrän hyvin mitä AP hakee. Valitettavasti olen samaa mieltä siitä, että haluttuja tuloksia tuolla tuskin saavutetaan. Parempi ratkaisu olisi yhdessä lähteä pariterapiaan. Myös siitä kannattaa miehen kanssa puhua, että haluat läheisyyttä ilman seksiä. Mutta en lähtisi vaatimaan vuoden selibaattia, vaan aloittaisin esim. viikosta.
Seksihalut on hiipuneet. Muutama vuosi sitten mies piti toista naista ja en ole oikein seksuaalisesti tästä toipunut, jos ymmärrätte.
Yhteiselo sujuu muuten, mutta seksi tökkii.
tahtoisin pitää seksistä taukoa, tutustua uudelleen toiseen ihan rauhassa.
Mitä luulette, kuulostaako typerältä? suostuisikohan mies vai pettääkö uudelleen?
Mutta en lähtisi vaatimaan vuoden selibaattia, vaan aloittaisin esim. viikosta.