Ajattelenkohan mie taas liian kiemuraisesti...?

Meitä, siis minua ja tuota isäntää pyydetiin kahden muun pariskunnan kanssa lähtemään päiväksi kiertelemään Tallinnaa - sitä jotain vanhaa kaupunkia... mie en tiiä, kun en oo siellä koskaan käynyt.

Lapsenvahti ois... mutta mies ei halua lähteä :/ , ja vika ei ole siinä seurassa - nää kaks pariskuntaa on miehen sukulaisia, joiden kanssa tulee hyvin toimeen ja tykkää muutenkin viettää aikaa heidän kanssaan.

No, jos mies ei lähde, niin minusta ois vähän... no outoa / omituista tai ehkä kiusallista, oiskohan se oikea sana... lähteä heidän kanssaan, vaikka tykkäisinkin mennä.
Eli kysymys kuuluu: oisko se kiusallista mun lähteä yksin, tai kysyä siis, että kelpaanko seuraan yksin... kun meitä kuitenkin yhdessä pyydettiin, vai sanonko sit vaan, että emme lähde sit kumpikaan.

Ohis
Mä miettisin miksi mies ei halua lähteä. Ja sitten sanoisin, että mies ei halua lähteä, mutta mä lähden kyllä mielelläni. Enkä miettisi sen kummemmin, että mitä ne kaksi muuta pariskuntaa ajattelevat.

vieras
Jaa-a... jos sinusta tuntuu, että haluavat teidät parina mukaan niin sitten en menisi. Jos heidän mielestä olisi ok, että lähdet yksin niin sitten menet. Tai jos sanot, että mies ei oikein innostunut asiasta niin he voivatkin sanoa et tule sinä sitten yksin. Sitten tietenkin menet.
Miten te saatte noin isolle katraalle vahdin? =) Osa lapsista tosin niin isoja, että auttavat pienempiä ja leikittävät yms.

Tuo lapsenvahti onkin aina se ongelmallisin ollut aina - niitä ei oo helppo saada koskaan, mutta nyt mummo ja vaari sanoivat että päivän pärjäävät isompien avulla... kun ei oo yön yli-juttu, vaan aamulla lähtö ja illaksi kotiin.

Mie jo vähän vihjaisin kyllä, että mies ei välttämättä oikein innostu asiasta, mutta hyö olivat sitämieltä, että tottahan hän lähtee... ja ehkä siksi mulle tuli sit se ajatus, että on se ehkä kiusallista tunkea mukaan yksin.

Siis mulle tulee sellainen "kolmas pyörä" tai siis tässätapauksessa "viides pyörä" ajatus... jos on 2 ihan paria ja sit mie ikäänkuin roikkuisin vaan mukana :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja r:
no jos et kehtaa lähtä, niin kai sä nyt jotain muutakin keksit, kun kerta lapsenvahditkin on hankittuna!?
No mutta jos mies ei lähde, niin ei tarvita lapsenvahteja (silloinhan mies joutaa vahtimaan)... ja eivät he tulekkaan, jos me ei molemmat tuonne mennä.
Täytyykin miettiä, jos sit keksis jotain muuta... vaikka shoppailua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Tuo lapsenvahti onkin aina se ongelmallisin ollut aina - niitä ei oo helppo saada koskaan, mutta nyt mummo ja vaari sanoivat että päivän pärjäävät isompien avulla... kun ei oo yön yli-juttu, vaan aamulla lähtö ja illaksi kotiin.

Miksi miehesi ei hoida lapsiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Miksi miehesi ei hoida lapsiaan?
Hoitaahan hän... mutta tässä tapauksessa isovanhemmat lupautuivat tulemaan, jos me mennään reissulle molemmat.
Lapsenvahti-juttu kysyttiin jo valmiiksi, että mies ei voinut siis vedota lapsenvahdin puutteeseen.

Lahde lahde hyva ihminen! Ei tartte sitten haikailla muutaman vuoden perasta etta voi itku kun en mennyt. Jos ei mies halua lahtea niin ei sitten halua - niin se joskus menee - mutta jos mina olisin sina, niin lahtisin varmasti!! Ja takuulla tulee kiva reissu! =)

Ehkä itse koittasin ylipuhua miestä. Kun kerta seura on muuten ok, ja vielä miehesi sukulaisia. Jos mies ei suostu, en pitäisi mitenkään tuppaavana/ outona, että itse menisit. Kun sitten ette ees tarttis lastenvahteja ;) :D

Mutta kyllä kait se olis kiva, jos menisitte molemmat. Joten juttele kivasti mutta KOVAAN miehelle, josko hän vaik muuttas mielensä.

Hyvää yötä sulle, aina ihana "nähdä" sinua, vaikka hyvin harvoin täällä enää pyörinkin.
:) :wave:

vieras
Mäkin yrittäisin vielä ylipuhua miestä. Tuskin teillä hirveesti on ollut mahdollisuuksia tuommoisiin irtiottoihin. Ja yksi päivä vain kyseessä, voisko hänkin vääntäytyä mukaan.
Jos ei lähde millään, niin sit lähtisin itse joko sinne reissuun tai sit käyttäisin päivän (ja matkabudjetin) omiin juttuihin hyvällä omallatunnolla, vaikka shoppaisin koko päivän.

Yhteistyössä