Ajattelemisen aihetta (toivottavasti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Viiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Viiri"

Vieras
Mikä on pohjimmiltaan elämän tarkoitus ja perimmäinen todellisuus? Minä olen jo pienestä asti miettinyt tätä. 16 vuotiaana tulin uskoon erikoisen tapahtumasarjan tuloksena. Huusin Jumalaa avuksi ja sain unessa puhelinnumeron, johon soitin ja numero kuului uskovalle ystävälleni, jonka kanssa emme olleet tekemisissä yli vuoteen, olimme eri lukioissa.Jeesus todella antoi rauhan sillä hetkellä kun pyysin Häntä elämäni Herraksi, ja syntejäni anteeksi. Jumalasta tuli Isäni-läheisin persoona jolle voin aina puhua ja Hän vastaa. Olen nyt ollut 20vuotta uskossa. Tänä aikana Jeesus on todella tehnyt ihmeitä minulle:esim. parantanut parantumattomaksi luokitellun, jokapäiväistä lääkitystä vaativan kilpirauhasen vajaatoiminnan, josta kärsin 10 vuotta. Paranin, kun vasta uskoontullut DJ rukoili puolestani. Lääkärit tutkivat minua verikokein 6kk, sitten uskalsivat julistaa terveeksi ja totesivat ihmeen tapahtuneen. Sanoin, että Jeesus paransi minut, ja Hän sanoi, että näitä ihmeitä hän on ennenkin nähnyt.Raamattu on alusta loppuun totta. Me emme ole ikinä olleet apinoita-päinvastoin, ensimmäiset ihmiset olivat fiksumpia kuin me.Adamin poika Kain rakensi ensimmäisen kaupungin. Hän osasi myös viljellä maata. Aabel, toinen veli hoiti karjaa. Sähkökin oli keksitty jo ennen Nooan tulvaa. Jos haluat todisteita, katso youtubesta: High Technology society before Noas Flood.On löydetty jopa sähköparistoja ja laskukone ajalta ennen Nooaa. Löytöjä esitellään ohjelmassa. Valitettavastise on vain englanniksi. Samoin dokumentti Nooan arkin löytymisestä araratin vuorelta. Kouluissamme opetetaan valheita, että Raamattu on satua ja me olemme sattumalta alkusolusta kehittyneitä, tarkoituksettomia ja sieluttomia apinoita, jotka lakkaavat olemasta kuoltuaan. Sitten ihmetellään, miksi on koulusurmaajia jotka eivät välitä omasta eikä kaveriensakaan elämästä. Saatanakin on olemassa, ja sen ainoa ase on valhe.Se on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Myös Jumalan nimessä on paljon valehdeltu ja tuhottu, ja se on myös väärin. Ja uskommepa minkä hyvänsä valheen, se vaikuttaa tekoihimme.Emme voi yhtäaikaa uskoa valheeseen ja totuuteen.Jeesus väitti kertovansa totuuden:Uudesta testamentista voit lukea, mitä Hän sanoi. Mutta harva enää lukee sitä.Kannattaa lukea, edes Johanneksen evankeliumi. Siunausta sinulle ja kiitos kun jaksoit lukea!

Luin raamattuni ja uskontoni suorastaan kimposi minusta. Olen nykyään ateisti. Suosittelen todella lukemaan raamatun. Mikään ei paranna uskosta paremmin kuin silmiä avaava, naisvihaa, murhia ja rikoksia vilisevä kirja "moraalista".

Kaikella kunnioituksella, itse olen sitä mieltä, että koulussa opetetetaan väärin, mm. Nooan arkki on hirveää ja pelottavaa kuultavaa lapselle.
Vaehteleminen ja varastaminen ovat väärin. 10 käskyä on ok, paitsi äidin ja isän pitää ansaita edes jollain tapaa kunnioitus ja kunnioittaa myös lapsiaan.
Mun mielestä raamattu ja jumala on ymmärretty väärin, itse olen agnostikko.
En usko raamattuun nykyopin mukaan, en jumalaankaan ainakaan kuten raamattu opettaa. Olen lukenut raamatun, kauhea luettavaa.

Uskonnon varjolla tapetaan, soditaan.... Heikot tarvivat uskonnon ja se on tosi ok, jos saavat rauhan siitä ja eivät käytä toisia hyväksi sen avulla.

Yhteistyössä