Ajattelematon joulupukki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malviina

Aktiivinen jäsen
19.04.2005
13 571
0
36
Meillä ei siis totisesti ole varaa maksaa joulupukista 50? ja yhtenä päivänä kävin postista hakemassa paketin ja lapset odottivat autossa, ohi oli mennyt joulupukki tonttuineen ja luvannut lapsille tulla aattona käymään... no 3v. on siitä asti ollut innoissaan kun pukki lupasi tulla meille kylään... :(

Nooh, mutta älä ajatte sitä noin, kyllähän se pukki käykin, ei vaan kerkeä sisälle asti, voit hyvin sanoa että ei ehdi millään joka paikkaan ja kun ehti teitä jo siellä autossa tervehtiä niin jätti vaan lahjat ja paljon terveisiä tms tms

No lahjat aattoaamuna kuusen alle tai saunan aikana illalla tai säkissä ovelle tms ja kortti mukaan että pukki oli kurvannu porolla ojaan tms ja tontut joutuivat tuomaan lahjat, ja nähdään ensi jouluna tms. Meillä toi nauratti poikaa kovasti viime jouluna kun tuli pieni mutka pukin matkaan,.

Naamarit maksaa 3e ettei se nyt sen nempää tuossa iässä maksa. Laitat vaatteet päälles ellei muita oo ja nakkaat paketit tupaan ja heiluttelet hyvät joulut, se on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja noäläny:
Nooh, mutta älä ajatte sitä noin, kyllähän se pukki käykin, ei vaan kerkeä sisälle asti, voit hyvin sanoa että ei ehdi millään joka paikkaan ja kun ehti teitä jo siellä autossa tervehtiä niin jätti vaan lahjat ja paljon terveisiä tms tms

Juurikin näin =)

Juu niin täytyy tehdäkkin, eikä meillä isommat lapset edes halua pukkia meille, haluavat itse jakaa tonttujen tuomat lahjat. tänään yritin pienimmälle varovasti selittää et pukki ei ehkä kerkee joka paikkaan käymään, mut tontut tuo varmasti lahjat... tyttö sanoi vaan et meille se kerkii kun lupas :/

meillä on jo pari vuotta pukki tai tontut tuoneet lahjat kuusen alle, ulkoilureissun aikana... no nyt toi kuopus odottaa sitä punaista pukkia, mutta saa nähä miten käy kun lahjat vaan ilmestyy...
olen vain sanonut että ei se pukki joka paikkaan kerkiä vierailee, mutta lahjat on silti tuonut!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Siis miks sun mies ei voi olla pukkina? Kun olin pieni niin meidän isä (joskus vaari) lähti kauppaan ja joulupukki tuli just sillä aikaa :D

Juu se varmaan menis läpi tolle pienimmälle, mut ei isommille ja ne paljastais sen heti...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Siis miks sun mies ei voi olla pukkina? Kun olin pieni niin meidän isä (joskus vaari) lähti kauppaan ja joulupukki tuli just sillä aikaa :D

Juu se varmaan menis läpi tolle pienimmälle, mut ei isommille ja ne paljastais sen heti...

ne voi elää leikissä mukana, jakavat tonttuna lahjat jotka pukki tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:

ne voi elää leikissä mukana, jakavat tonttuna lahjat jotka pukki tuo.

siihen taas suostuis esikoinen, mut noi kax keskimmäistä uskoo ihan tosissaan viel pukkiin ja ois äimän käkenä, miten iskä voi lahjat tuoda :D Kiitos hyvistä ehdotuksista, eiköhän tästä selvitä :xmas:

Meillä on aatto aamuna lapsilla joulusukissa kirjeet joulupukilta. Siinä kirjeeessä ilmoittaa että tämän aamuiset sukka-yllätykset löytyykin kuusen alta molemmille mieleinen kirja ja yhteiseksi kauan toivoma lautapeli.
Lisäksi pahoitelee kovasti kun ei tänä vuonna ehdi tulla käymään, mutta lupaa että lahjapaketit ehtii joku tontuista tuoda jossain vaiheessa.

Yhteistyössä