Mä lopetan aina pyörällä ajon kun alkaa olla kunnon liukkaat. Nyt täällä on ainakin jalkakäytävät suurimmaksi osaksi siinä kunnossa, että ei ole jäätä. Tänään ajoin pitkästä aikaa pyörällä ja mukavaa oli. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En aja. Mies ajaa kyllä kaikilla keleillä, hänellä on pyörässä pitkät valotkin. Tosin nyt on ajanut vähemmän, kun jäi auton alle joulukuussa.
No ei mua ihan kauheasti naurattanut matkalla sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En aja. Mies ajaa kyllä kaikilla keleillä, hänellä on pyörässä pitkät valotkin. Tosin nyt on ajanut vähemmän, kun jäi auton alle joulukuussa.
totaali reps
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:No ei mua ihan kauheasti naurattanut matkalla sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En aja. Mies ajaa kyllä kaikilla keleillä, hänellä on pyörässä pitkät valotkin. Tosin nyt on ajanut vähemmän, kun jäi auton alle joulukuussa.
totaali reps
En hermostu, en hermostunut silloin joulukuussakaan, vaikka lähellä oliAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Älä välitä, tuo on vain joku sekopää.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Pyöräily voi olla myös mielenkiintoista
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010031411295268_ul.shtml