Ajankuluttamisvinkkejä, rv 40+2

  • Viestiketjun aloittaja tässäsitäollaan
  • Ensimmäinen viesti
tässäsitäollaan
Juu, onhan mulla esikoinen joten puuhaa kyllä riittää. Ongelmana vaan on että näiden liitoskipujen vuoksi en tahdo päästä pitemmille ja vauhdikkaimmille lenkeille vaan ne jää miehelle. Mitenhän sitä saisi ajatukset pois tästä "jokojokojoko"-kierteestä. Eka syntyi ennen laskettua joten aika olisi jo.. Vauvantarvikkeet on jo valmiina. En halua leipoa enkä laittaa ylimääräistä ruokaa kun täällä on koko ajan sen verran lämmin etten enempiä haluaisi asuntoa lämmittää.. Kaupungilla on pyöritty ja alet katsottu. Pari käsityötä olisi kesken, ne voisi tietysti tehdä loppuun. Lukemistakin on, mutta jotenkin vaikea keskittyä.. Levoton olo. Siivonnutkin jo olen..

Tekemisvinkkejä siis kiitos :)
 
sfd
esikoinen miehelle, ja leffaan, teatteriin, ihan minne vaan. vauvassa olet sitte kiinni jatkuvasti. yhdestä pääsee helpommin eroon kun kahdesta joista toinen kaipaa vielä nisääkin. :) tee yksiksesi jotain!!!!!
 
Itse en ainakaan osannut keksiä mitään tekemistä että aika kuluisi. Muistan vain sen että joka ilta nukkumaan mennessä toivoin herääväni yöllä supistuksiin ja aina aamulla kun heräsin ja mitään ei ollut tapahtunut odotin vaan uutta iltaa ja yötä. 40+6 ja 40+4 on lapset syntyneet.
 
"aapee"
Itse en ainakaan osannut keksiä mitään tekemistä että aika kuluisi. Muistan vain sen että joka ilta nukkumaan mennessä toivoin herääväni yöllä supistuksiin ja aina aamulla kun heräsin ja mitään ei ollut tapahtunut odotin vaan uutta iltaa ja yötä. 40+6 ja 40+4 on lapset syntyneet.
Joo siis JUST näin se on mennyt.. Rasittavaa!

Pitäisköhän mennä käymään siellä leffassa.. Taidanpa mennä huomenna, jos sitä ennen ei tapahdu mitään (ei kuitenkaan tapahdu..)!

Silittämään vauvanvaatteet? Ei mulla NIIN kova tekemisenpuute ole :D
 
Kuopus syntyi rv 41+1. Ravattiin ympäri etelä-suomea la:n jälkeen, kierrettiin kirppiksiä, kävin autopurkaamollakin repimässä kattoverhoilua irti yhdestä autosta heinäkuun helteillä :D Esikoinen oli jo teini, joten hänen "hoito" oli helppoa ;)

Nyt odotan kolmatta ja olen ollut jo yli 2kk pakkovuodelevossa, vuoronperään kotona ja sairaalassa. Nyt on varsinkin aika käynyt pitkäksi, varsinkin kun laskettuun on vielä yli 7 viikkoa aikaa :D
 

Yhteistyössä