Ajanko mieheni toisen naisen syliin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3kk kotiäitinä vielä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3kk kotiäitinä vielä..

Vieras
Olen kotiäiti, ja niin täynnä tätä ainaista koti-puisto-meininkiä. Tuntuu, ettei elämässä ole enää muuta kun tiskejä ja pyykkiä, ruoan laittoa ja kiukkupuuskien läpiviemistä. Olen ihan totaalisen väsynyt kotona oloon, ja kaikesta viimeiseksi illan päätteeksi huvittaa peuhata miehen kanssa lakanoiden välissä. Mies loukkaantuu ilta toisensa perään, kun mua ei huvita. Sanoin leikilläni, että hanki itselles rakastajatar niin mä saan olla rauhassa sun kopeloinneilta, tyhmää tiedän. Olen alkanut todella pohtimaan, pettääköhän mieheni kun tilaisuus tulee? Ja niitähän tulee, työpaikan kesäjuhlat mm viikonloppuna jne. Mieheni on komea, ja varmasti naiset sen perään kattelee.. argh...

Mutta mitä jos ottaisit sikäli rennommin, että jättäisit osan kotitöistä tekemättä, niin voisitte sitten yhdessä tehdä niitä kivoja juttuja? Mitä mies sanoisi sellaisesta? Jos selittäisit, että olt väsynyt ja kyllästynyt ja tarvitset luppoaikaa jotta halusi voisivat taas herätä?

Oletko masentunut kenties? Kuulostais vähän siltä....tai ainakin uupunut olet varmasti.

Sitä vaan, että se parisuhdekin vaatii hoitamista vai mitenkä teillä oli ennen vauvan syntymää???? Ajattele omalle kohdallesi sitä torjumista, jos sinä olisit miehesi ja toisinpäin. Tuntuisiko hyvälle??

Olette varmasti viriilissä iässä ja ihan normaaliin parisuhteeseen kuuluu kyllä seksikin. Tai sitten olette kyllä ajautumassa jo erilleen pahanlaisesti.

Kannattaisi puhua asiasta.

Seksi piristää :) Ja siinä jos milloin unohtuu kaikki paska, mitä muualla on.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Oletko masentunut kenties? Kuulostais vähän siltä....tai ainakin uupunut olet varmasti.

Sitä vaan, että se parisuhdekin vaatii hoitamista vai mitenkä teillä oli ennen vauvan syntymää???? Ajattele omalle kohdallesi sitä torjumista, jos sinä olisit miehesi ja toisinpäin. Tuntuisiko hyvälle??

Olette varmasti viriilissä iässä ja ihan normaaliin parisuhteeseen kuuluu kyllä seksikin. Tai sitten olette kyllä ajautumassa jo erilleen pahanlaisesti.

Kannattaisi puhua asiasta.

Seksi piristää :) Ja siinä jos milloin unohtuu kaikki paska, mitä muualla on.

Enkä tarkoita sillä seksillä, että pitää naida ja nussia joka ilta vaan ihan läheisyyttä ja arjen hellyydenosoituksia. Osoittaa sitä, että välittää toisesta ja haluaa kulkea toisen rinnalla niin myötä- kuin vastamäessä. Sitä se arki on!!

Jos nyt ensimmäisenä jättäisit ne puistossa käymiset ja siivoamiset sun muut.. Odotat että miehesi tulee kotia ja teette niitä yhdessä. Tai sitten otat vkl vapaan ja käsket miehen tehdä kaiken tuon mitä sinä teet niin näkee ettei välttämättä illalla jaksa peuhata sängyssä!

Mää oon siitä erikoinen tapaus että vaikkei nyt niin kauheesti kiinnostaskaan niin annan kyllä ihan mielelläni miehelle jos en ole jo puoliksi nukuksissa :xmas: ;) :whistle: Mutta teidän varmaan kannattais jakaa niitä illan kotihommia niin sinäkin jaksaisit keskittyä siihen teidän yhteiseen aikaan lasten mentyä nukkumaan.

En ole masentunut, enkä aina niiiin kypsä kotiäitinä olemiseen, kun tänään. Ennen lasta, ja vielä lapsen syntymänkin jälkeen seksiä harrastettiin suhteellisen usein, ehkä 3 krt viikossa, mut enää ei kiinnosta. Puran energiani kuntosalille ja lenkkeilyyn, saan niistä enempi kiksejä, kun miehestäni. Jotenkin illalla on vaan niin kaikkensa antanut-olo, ettei jaksais huomioida enää kenenkään tarpeita. Varsinkin jos mies jättää jälkeensä sotkua ja lisää mun "työ"taakkaa, niin itselle tulee sellanen palvelijaolo, ettei kiusallakaan halua enää miellyttää ketään! Joku kirjotti, että seksi piristää ja mä tiedän sen, ja tiedän, että mun mies on hyvä siinä, ja aina mulla on tullut tosi ihana fillis, kunhan siihen on ryhdytty. Mutta mistä sitä halukkuutta voi ostaa???

Alkuperäinen kirjoittaja itellä:
sama homma.2 pientä vie kaiken energian mutta kyllä annan miehelle sitten muulla tavalla jos itteä ei kiinnosta..

Voih. Kuulostaa, että olet marttthhhyyyr.

Vähemmälläkin tekemisellä pärjää lasten kanssa, niin, että jää aikaa ihan oikeasti haluta puolisoa. Ei pitäisi suostua aina vaan antamaan ja antamaan, koska siitä ei lopussa kiitä kukaan vaan se otetaan itsestäänselvyytenä. Seksin tarkoitus on se, että siitä molemmat saa jotain. Sen tarkoitus on virkistää ja yhdistää. Ei ole tarkotus, että sitä vaan suoritetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole masentunut, enkä aina niiiin kypsä kotiäitinä olemiseen, kun tänään. Ennen lasta, ja vielä lapsen syntymänkin jälkeen seksiä harrastettiin suhteellisen usein, ehkä 3 krt viikossa, mut enää ei kiinnosta. Puran energiani kuntosalille ja lenkkeilyyn, saan niistä enempi kiksejä, kun miehestäni. Jotenkin illalla on vaan niin kaikkensa antanut-olo, ettei jaksais huomioida enää kenenkään tarpeita. Varsinkin jos mies jättää jälkeensä sotkua ja lisää mun "työ"taakkaa, niin itselle tulee sellanen palvelijaolo, ettei kiusallakaan halua enää miellyttää ketään! Joku kirjotti, että seksi piristää ja mä tiedän sen, ja tiedän, että mun mies on hyvä siinä, ja aina mulla on tullut tosi ihana fillis, kunhan siihen on ryhdytty. Mutta mistä sitä halukkuutta voi ostaa???

No sä tarviit aikaa. Ei ole ihme, jos ei tee mieli, jos tunnet olevasi palvelija. Silloinhan elämä on sulle työtä.

Ja meillä on kodin siisteystasosta niin eri käsitykset, miehen mielestä meillä on ihan siistiä, kun minä jo kaivelen kaapista imuria. Se ei ymmärrä, miten raivostuttavaa on kököttää kaiket päivät kodissa, jossa kaikki olis mullin mallin.

Kyllä sinä ajat.

Läheisyys, ja myös seksi on tärkeää. Mitä teet parisuhteesi eteen? Mitä teet kotitöiden eteen?

Jos pitää valita vain toinen, niin valitsetko tosiaan joka päivä ne kotityöt. Jätä tekemättä, koti ehtii olla siisti vaikka miten monta vuotta sen jälkeen kun lapset ovat muuttaneet kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja meillä on kodin siisteystasosta niin eri käsitykset, miehen mielestä meillä on ihan siistiä, kun minä jo kaivelen kaapista imuria. Se ei ymmärrä, miten raivostuttavaa on kököttää kaiket päivät kodissa, jossa kaikki olis mullin mallin.

No silloinhan sinä itse aiheutat itsellesi väsymystä.

Jos miehesi menee vieraisiin tuollaisen takia niin menee kyllä sitten muutenkin. Järkevä mies tajuaa, että parisuhteessa on välillä ja varsinkin lasten ollessa pieniä välillä aikoja, kun ei jaksa tai haluta. Turha on itseään siitä syyllistää ettei juuri nyt jaksa ja halua. Voi sille miehellesikin tulla joskus sellainen aika.

Me ei missään läävässä asuta, no okei: voisin ehkä järjestellä paikkoja vähän useammin, mutta kuitenkin koti on vieraskunnossa milloin tahansa. Ollaan molemmat töissä, lapsi saa leikkiä, puhtaat vaatteet ja astiat löytyy aina, ruoka on viideltä pöydässä.

Sitä mä aina ihmettelen, että miten kotiäidit saa käytettyä kaikkeen "kodinhoitoon" niin kamalasti aikaa että esim. perheen yhteiseen tai puolisoiden väliseen ajanviettoon ei jää aikaa.

Jos ei mies tätä tilannetta kestä ilman vierasta pillua niin sitten saa mennä. Ihme hommaa, "joo, anna sille tai ajat vieraisiin naisiin"
Joskus elämä on sitä ettei jaksa ja energia menee muuhun. Mutta ei sillon heti vieraisiin mennä.
Mutta palstamammojen mielestä aina pitää antaa, aina pitää miehen antaa mennä bilettämään, miehelle vapauksia kaikkeen.

No et todellakaan aja, kyllä se on mies joka sinne toisen naisen syliin menee ihan itse jos on mennäkseen.

Teilläkö on pieni lapsi/lapsia? Oisko miehen mahdollista jäädä kotiin ja sä lähtisit töihin? Jutelkaa ja puhukaa miehen kanssa, kerro että sua tympii välillä olla kotona ja hermotkin on riekaleina joskus.

Ei tuollainen ole mikään "syy" heittäytyä toisen naisen syliin. Tai jos menee, niin sitten ois menny muutenkin.

Ap, teit sitten mun puolesta aloituksen tänne. Olisi voinut olla mun näppikseltä päästeltyä juttua joka sana. Vaikka haluja olisikin, niin illalla ei enää jaksa muuta kuin suunnilleen tuijottaa apaattisena telkkaria. Tai mennä salille päästelemään höyryjä. Siivouskäsitysten suhteen sama juttu, joten minä siivoan aina, tai ainakin joudun miestä erikseen pyytämään. Alkaa käymään hermoille kaikki pienet asiat, vaikka rakastan lasta ja miestä ja kotiamme. En siis osaa auttaa, vain todeta, että samassa veneessä ollaan...

Siis ei tietenkään nyt mies tuollaisen takia varmaan petä, eikä ainakaan kuuluisi. Mutta ei kyllä kannata edes vitsillä kehottaa hankkimaan rakastajan, se voi olla toiselle aika loukkaavasti sanottu. Mieluummin kannattaa hankkia vaikka kotiapulainen.

Alkuperäinen kirjoittaja viddu:
Jos ei mies tätä tilannetta kestä ilman vierasta pillua niin sitten saa mennä. Ihme hommaa, "joo, anna sille tai ajat vieraisiin naisiin"
Joskus elämä on sitä ettei jaksa ja energia menee muuhun. Mutta ei sillon heti vieraisiin mennä.
Mutta palstamammojen mielestä aina pitää antaa, aina pitää miehen antaa mennä bilettämään, miehelle vapauksia kaikkeen.

Ilmeisesti osalla palstamammoista on vieraissa käyviä miehiä, koska miten muuten tulee edes mieleen, että mies menee vieraisiin, jos ei kotona koko ajan saa. Mutta onhan miehiäkin joka lähtöön eikä kaikki voi ymmärtää, että joidenkin parisuhde perustuu muuhunkin kuin miehen jatkuvaan miellyttämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja viddu:

Ilmeisesti osalla palstamammoista on vieraissa käyviä miehiä, koska miten muuten tulee edes mieleen, että mies menee vieraisiin, jos ei kotona koko ajan saa. Mutta onhan miehiäkin joka lähtöön eikä kaikki voi ymmärtää, että joidenkin parisuhde perustuu muuhunkin kuin miehen jatkuvaan miellyttämiseen.

Yhteistyössä