ajan vietettä.Äänestäkää palstan kauneimmat silmät

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Voi omasta mielestä niin tylsän väriset. Käytän usein erivärisiä piilareita, vaikkei vahvuuksia edes tarvitse. :D
Aivan suotta! Lyön vetoa, että valaistus, meikki, mieliala ja vaatteet saavat silmäsi näyttämään eri värisiltä.

Itse olen kuullut, että ollessani vihainen, silmäni ovat pistävän vihreät ja joskus taas utuisen harmaat.
Tämä on varmasti totta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kun jonkun silmät muuttavat vihaisena väriä, kyseessä on katsojan tunneperäinen reaktio. Minun mies väittää, että minun silmät ovat myös erilaiset suuttuessa. Niissä on kuulemma myrsky ja ne on pelottavat.
Upeasti kuvailtu, myrsky silmissä. Sinulla se on varmaa lumimyrsky husky-silmissäsi. :)

Ja on se ihana kuulla, että Mamalla on tunteita minua kohtaan :heart: :saint:

Mutta miksi moni muukin sanoo nimenomaan saman värin, pistävän vihreän? Jossain valossa silmäni ovat vihreät.
Ehkä ne sitten oikeasti muuttavat väriä, en tiedä. :D Mulla on oikeastaan aika tummansiniset silmät, mikä on tylsää, ettei niitä edes äkkää heti siniseksi. :| Valokuvissa se väri näkyy, mutta ei se mun mielestä luonnossa niin näy.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä ne sitten oikeasti muuttavat väriä, en tiedä. :D Mulla on oikeastaan aika tummansiniset silmät, mikä on tylsää, ettei niitä edes äkkää heti siniseksi. :| Valokuvissa se väri näkyy, mutta ei se mun mielestä luonnossa niin näy.
En minäkään tiedä. :D

Sen olen huomannut, että lapsilla kyllä muuttuvat värit ja kuvioinnit silmissä. Aika mielenkiintoista. Kyseessä siis ihan kouluikäiset otukset.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Nyt ovat ögat profiilissa B)
Onko sulla vihreät silmät? Kauniin väriset joka tapauksessa. :)
Sini-viher-ruskean-harmaat, eli kukertavat, kuulemma. :D Luonnossa vain tummahkot. Jopa siinä määrin, että moni tuttu muistaa minut ruskeasilmäiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:


en nyt tähän hätään löydä parempaa valmiiks cropattua kuvaa :snotty:
Hihii, törkeä seksikuva. :D Ei vaan, kauniit silmät sulla on, kauniin muotoiset ja ovelat.
En mä jaksa alkaa croppaamaan :snotty: Mulla särkee pää parkumisesta niin en jaksa alkaa säätää photoshopin kans.... :D
 

Yhteistyössä