ajan vietettä.Äänestäkää palstan kauneimmat silmät

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
nyt onkin vaikea paikka valita, Ice Royalin silmät ovat huikean siniset, Lodella on kerrassaan hurmaavat ja viehkeät kissansilmät, ja sitten vartooja jolla on lempeät ja harvinaisen kauniin väriset silmät, väri on yhtäaikaa läpikuultava ja kuitenki syvä kuin metsälampi...vartoojan silmiä voisi tuijottaa ikuisuuden.
Pohdinnan jälkeen päädyn antamaan ääneni vartoojalle
=)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Voi omasta mielestä niin tylsän väriset. Käytän usein erivärisiä piilareita, vaikkei vahvuuksia edes tarvitse. :D
Aivan suotta! Lyön vetoa, että valaistus, meikki, mieliala ja vaatteet saavat silmäsi näyttämään eri värisiltä.

Itse olen kuullut, että ollessani vihainen, silmäni ovat pistävän vihreät ja joskus taas utuisen harmaat.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Voi omasta mielestä niin tylsän väriset. Käytän usein erivärisiä piilareita, vaikkei vahvuuksia edes tarvitse. :D
Aivan suotta! Lyön vetoa, että valaistus, meikki, mieliala ja vaatteet saavat silmäsi näyttämään eri värisiltä.

Itse olen kuullut, että ollessani vihainen, silmäni ovat pistävän vihreät ja joskus taas utuisen harmaat.
Kun jonkun silmät muuttavat vihaisena väriä, kyseessä on katsojan tunneperäinen reaktio. Minun mies väittää, että minun silmät ovat myös erilaiset suuttuessa. Niissä on kuulemma myrsky ja ne on pelottavat.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kun jonkun silmät muuttavat vihaisena väriä, kyseessä on katsojan tunneperäinen reaktio. Minun mies väittää, että minun silmät ovat myös erilaiset suuttuessa. Niissä on kuulemma myrsky ja ne on pelottavat.
Upeasti kuvailtu, myrsky silmissä. Sinulla se on varmaa lumimyrsky husky-silmissäsi. :)

Ja on se ihana kuulla, että Mamalla on tunteita minua kohtaan :heart: :saint:

Mutta miksi moni muukin sanoo nimenomaan saman värin, pistävän vihreän? Jossain valossa silmäni ovat vihreät.
 

Yhteistyössä