aivopähkinä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kuinka?? Mää en vaan ymmärrä.. poju kans kehu päässeensä heti läpi...ja mamma vielä tähän aikaan yrittää.. hitto.

Eka keskelle
keskimmäinen vasemmalle
ja viimeinen suoraan ylös

mut jokanen talo tarvii sekä sähköö vettä ja kaasuu???

Siis mää vaan vetelin viivoja :whistle: ja tää ei kyllä toisaalta kuulosta hyvältä

Mä sain ton joskus läpi kun jommasta kummasta reunimmaisesta talosta vedin suuret kaaret, sit toisen reunan viivat menee sit niitten suurten kaarten keskeltä ja keskimmäisestä talosta vedin melkein suorat lyhyet viivat.... hmm.. tosi vaikee selittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kuinka?? Mää en vaan ymmärrä.. poju kans kehu päässeensä heti läpi...ja mamma vielä tähän aikaan yrittää.. hitto.

Eka keskelle
keskimmäinen vasemmalle
ja viimeinen suoraan ylös

mut jokanen talo tarvii sekä sähköö vettä ja kaasuu???

Siis mää vaan vetelin viivoja :whistle: ja tää ei kyllä toisaalta kuulosta hyvältä

Mun mielestä tää on mahdoton tehdä ilman huijaamista...ja mä oon sentään yrittäny ratkoo tota jo vuosia...vielä en oo onnistunu...
Jokaiseen taloon tulee siis vesi,sähkö ja kaasu, eli yhteensä viivoja kulkee 9 ja mikään niistä ei saa kulkea ristiin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten tossa voi ees huijata?? Ja enga miten oot voinut saada sen läpi 3 viivalla??

Ei kun siis vedin 3 viivaa ja se tuntu olevan ok muta siis jos jokaisesta tuli,sähkö ja vesi pitää vetää viiru niin en kyllä tajua minäkään miten se onnistuu

Tuota ei voi päästä läpi muuten, kuin "huijaamalla". Eli viimeinen viiva pitää vetää sen sähkö/kaasu/vesipallukan läpi, painaa samalla hiiren 2-näppäintä, ja jatkaa viivan vetoa sen pallukan alapuolella. Eli todella tyhmä ratkaisu!!!

Yhteistyössä