Aivolisäkkeen kuvaus

• Viestiketjun aloittaja hormooni
  • Ensimmäinen viesti
hormooni
Haluaisin kuulla kokemuksianne jotka olette olleet aivolisäkkeen kuvauksessa ja joilla tämä sama ongelma prolaktiinin kanssa. Millainen toimenpide on? Millaista hoitoa olette vaivaan saaneet ja kokemuksia yleensä asiasta ? Itselläni prolaktiini hormoniarvo koholla ja vuotohäiriöitä.Lääkäri laittanut lähetteen kuvaukseen. Jännittää mitä edessä mahtaa olla.Sen kertoikin jos jotain löytyy on hyvänlaatuista ja saadaan hormonilääkityksellä hoidettua.

Kerro lisää!
Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:
Haluaisin kuulla kokemuksianne jotka olette olleet aivolisäkkeen kuvauksessa ja joilla tämä sama ongelma prolaktiinin kanssa. Millainen toimenpide on? Millaista hoitoa olette vaivaan saaneet ja kokemuksia yleensä asiasta ? Itselläni prolaktiini hormoniarvo koholla ja vuotohäiriöitä.Lääkäri laittanut lähetteen kuvaukseen. Jännittää mitä edessä mahtaa olla.Sen kertoikin jos jotain löytyy on hyvänlaatuista ja saadaan hormonilääkityksellä hoidettua.
Onko tämä juttusi yhteydessä kilpirauhasjuttujen kanssa?
Mitä vuotohäiriöitä?
Mulla oli kokeissa molemmat kilppariarvot koholla, mitään oireita ei tosin ole, lääkäri mainitsi jotain aivolisäkkeestä....
Niin ja ikäsi? Mä olen noin 50.

hormooni
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro lisää!:
Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:
Onko tämä juttusi yhteydessä kilpirauhasjuttujen kanssa?
Mitä vuotohäiriöitä?
Mulla oli kokeissa molemmat kilppariarvot koholla, mitään oireita ei tosin ole, lääkäri mainitsi jotain aivolisäkkeestä....
Niin ja ikäsi? Mä olen noin 50.
Käsittääkseni voi olla yhteydessä kilppariarvojen kanssa. Itselläni ne arvot eivät olleet koholla, mutta prolaktiini 1300 kieppeillä. Vuotohäiriöitä on tullut, joiden vuoksi lääkäriin yhteyttä sitten otinkin. Itselläni käynyt niin päin että kierto lyhyt, n. 20 -24 pv ja hyvin niukat, hiipuneet viimeaikoina. Loppuvuodesta niukat menkat pari pv sitten muutaman päivän tauko ja sitten taas runsaammat menkat. Tämmöstä ei ole milloinkaan aikasemmin ollut ja raskaana en ollut : ). Tuskinpa edes munasolunirtoamista itselläni tapahtuu, koska kierto noin lyhyt, näin totesi gynekin. Itselläni käynyt mielessä alkavatko vaihdevuodet jo nyt 40 votiaana.Tämä prolaktiiniarvo usein liittyy myös lapsettomuustutkimuksiin, vuotohäiriöt jne.

Yhteistyössä