V
vieras
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2229545
Tuttuni lapsilla epäillään nyt tätä.
Tuttuni lapsilla epäillään nyt tätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mutta onneksi tuo on viruksen aiheuttama, eikä siten ole hengenvaarallinen. Uutisissa sanottiin, että jos kyseessä olisi bakteerin aiheuttama tulehdus, siinä voisi lähteä henki.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:mä olin just eilen lasten klinikalla tuon epäilyn vuoksi 7v poikani kanssa. onneksi kaikki oli ok.
edelleen kyllä mietin mikä ihme pojan olon saa noin huonoksi. mitään ei löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja ev:mä olin just eilen lasten klinikalla tuon epäilyn vuoksi 7v poikani kanssa. onneksi kaikki oli ok.
edelleen kyllä mietin mikä ihme pojan olon saa noin huonoksi. mitään ei löytynyt.
helle?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Selkäydinpunktio-näytteellä tutkitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Selkäydinpunktio-näytteellä tutkitaan.
Siis otetaanko tuo ihan kaikilta, joilla tuota tautia epäillään? Vai onko jokin helpompikin keino?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Selkäydinpunktio-näytteellä tutkitaan.
Siis otetaanko tuo ihan kaikilta, joilla tuota tautia epäillään? Vai onko jokin helpompikin keino?
Tän mäkin tahtosin tietää...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Selkäydinpunktio-näytteellä tutkitaan.
Tän mäkin tahtosin tietää...
Ei oteta vaan ihan ireiden perusteella hoidetaan ja seurataan. Kun se on viruksen aiheuttama niin ei hyödytä ottaa.