A
apuja pelokkaalle
Vieras
onko kenenkään alle 1 v:llä ollu? mä tulin ihan hysteeriseks ku tuosta taudista sanotaan että pienillä se näkyy aukileen kovuutena ja punapilkullisena ihottumana.. eli minkälaisena..? :O omalla 8kk ikäisellä pojalla ollu kuumeilua kahtena yönä ja kahtena päivänä. päivystykseen oon soittanut kuumeen takia kaks kertaa mut epäileevät että olis vaan vauva rokko. lapsi on ollu välillä ihan virkeä ja kuumekkin ollu välillä poissa. itse en oikein tiedä vielä mistä tuo kuume johtuu, hammaskin on puhkeamassa ni?? syöny tissiäki välilä mutta nestettä ei suostu muusta ottamaan, ja muutenkin haluttomampi ruoan suhteen.. (joshtuskohan sit kuitenkin kuumeilusta joka ollu välillä?)
ja sit tuosta ihottumasta, lapsella on muutenkin kuiva ihottuma mahassa ja nyt se punottaa ni ei oikein järki toimi ku mietin vaan et se olis toi aivokalvotulehdus..
kertokaa mulle että olisko toi lapsi tossa enää jos sillä olis aivokalvotulehdus?? en kehtaa taas soittaa sinne..
ja sit tuosta ihottumasta, lapsella on muutenkin kuiva ihottuma mahassa ja nyt se punottaa ni ei oikein järki toimi ku mietin vaan et se olis toi aivokalvotulehdus..
kertokaa mulle että olisko toi lapsi tossa enää jos sillä olis aivokalvotulehdus?? en kehtaa taas soittaa sinne..