K
Kauhistunut!
Vieras
Minulle tarjottiin elokuussa kolmen viikon sijaisuutta joka alkaisi 14.8, nainen työpaikalta itse soitti ja kysyi. Kerroin että lähden silloin itse kouluun ja samalla kun kysyi mikä minulla on itsellä tilanne nyt, kerroin että samaan aikaan myös ensimmäinen lapsi aloittaa koulun ja toinen menee tarhaan. Tänään sain työkkäristä kirjeen, että hän on ilmoittanut työkkäriin etten ota työtä vastaan koska lapseni lähtee kouluun. Minun piti tehdä pitkä selvitys asiasta. Tietenkin vein laput joissa näkyi että koulu, johon minut hyväksyttiin alkaa 13.8, tieto alkamisajoista ja paikoista yms. tulee elokuun alussa. Olen tutkinnosta kyllä käynyt ensimmäisen osan jolla se alkaa, mutten silti tiedä kuinka paljon joudun olemaan siellä alusta läsnä. Ainakin että minulle tehdään opintosuunnitelmat ym. Päivärahani katkaistiin viime viikosta ja asiani käsitellään lautakunnassa vasta heinäkuun viimeisellä viikolla. Siis APUA!!!! Olen vielä työtön ja yksinhuoltaja, miten ihmeessä tälläinen on mahdollista??? Jos lautakunta päättää jostain syystä, ettei selitys kelpaa, saan kolmen kuukauden karenssin!! Virkailija jolle koululaput kiikutin virnuili vaan ja sanoi että tuskin on näistä lapuista apua paljoakaan! MITÄ MÄ TEEN! Onko kellään kokemusta näistä?