Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

• Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
hyvä ja pehmee kakku tuli, mulla ei ollu kun vajaa 1rkl kaakaojauhetta joten tuli aina vaalee, mut ei haittaa.. sekä olin urhan epäilevä valmistumisen suhteen ja pidin mikrossa ainakin 7 minuttia, olis varmaan vähempikin riittäny :LOL:
pistin sekaan mariannerouhetta, ne valu osittain pohjalle, mut ei haittaa, oli hyvä kun ne ei sulanu ja sekottunu kokonaan vaan kakkuun jäi sellaisia suklaahippuja :p
mut plussaa nopeudesta, hyvä tekasta vieraille yms!!

hyvää tuli meni koko kakku ehtoolla :p

mä tein variaation eli korvasin kaakaon fazerin tummalla suklaalla ja sekottelin joukkoon marianne crushia kun sattu molempia olee kaapissa ulkonäkö on kyllä hiukan heikko mut muuten
ja tein sen ihan tollaseen tupperin isoon muovikulhoon ja komeesti tipahti sieltä sitte leivinpaperille hiuka suklaa oli jääny kulhoon kiinni mut ei häiritsevästi ja mitäs muuta niin mulla on niin ikivanha mikro et piti pitää sen 7 minuuttia aikasemmin jäi aina vähän niinku raa'aksi ja jopa mies tykkäs joka ei yleensä niin suklaa jutuista oo innostunu tätä tulee varmasti tehtyä suht usein ja se vadelma variaatio kuulosti kyllä hyvältä :p

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä kyllä viitsi kokeilla. Ei se uunissa tekeminen minusta niin vaikeaa ole. En näe mitään syytä miksi paistaisin kakun mikrossa.
Sitähän suositellaan, että mikrossa valmistettaisiin ruokkaa (yms.) niin paljon kuin mahdollista. Uuni kun on melkoinen sähkösyöppö, joten mikro on ekologisempi vaihtoehto.

Voi nami
Oli pakko äsken kokeilla ja tuli kyl ihan sairaan hyvää laitoin kyl 4 rkl tota kaakaojauhetta:D
Laitoin tupperin silikonivuokaan, sellaseen ns. muffinsivuokaan mistä tulee useempi pikkukakku ja tuli tosi hyvää!

aikoo kokeilla NYT
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaavan:
ohjeen olen saanut ja hyväksi testannut:
100g Taloussuklaata
100g voita tai margariinia
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta

Sulata rasva ja suklaa. Sekoita kananmunat ja sokeri. Yhdistä kaikki aineet. Laita taikina voideltuun ja jauhotettuun silikonivuokaan. Kypsennä täydellä teholla (950W) 4 min.

Älyttömän hyvää!
Sulatetaankohan noi suklaa ja rasva ensin tavllisessa kattilassa vai mitenköhän....?

rautalanka
100g Taloussuklaata
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta

Sulata rasva ja suklaa. Sekoita kananmunat ja sokeri. Yhdistä kaikki aineet. Laita taikina voideltuun ja jauhotettuun silikonivuokaan. Kypsennä täydellä teholla (950W) 4 min.

Älyttömän hyvää!

Pitikö tässä ohjeessa nuo munat ja sokeri vaahdottaa,vai sekoittaa vaan puuhaarukalla kulhossa?

Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:
100g Taloussuklaata
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta

Älyttömän hyvää!

Pitikö tässä ohjeessa nuo munat ja sokeri vaahdottaa,vai sekoittaa vaan puuhaarukalla kulhossa?
No jos lukee, että sekoita, niin eiköhän se tarkoita sekoittamista.

Tanja
Voi teitä :headwall:....ja mä kun niin jo eilettäin vannoin :headwall:....etten ollenkaan sorru ohjeen ottoon :headwall:...Ja mites sitten nyt kävikään...:saint:...Sietäisitte saada mokomat bannauksen kaikki B)...:D!

Yhteistyössä