vieras
No ei ihan niin hyvä kun luulin. Mutta vaivaan ja aikaan nähden ihan ok. Mutta kyllä esim. mutakakku uunissa on paaaaaljon parempaa.
Kyl toi varmaan menis siihenkin tarkotukseen!Alkuperäinen kirjoittaja :):itse mietin ihan samaa, että voisko käyttää täytekakunpohjana. Selvinnee kokeilemallaAlkuperäinen kirjoittaja käykö täytekakun pohjaksi?:niin eli jos pikaisänpäiväkakkua harkitsisi tällä menetelmällä????
Sitähän suositellaan, että mikrossa valmistettaisiin ruokkaa (yms.) niin paljon kuin mahdollista. Uuni kun on melkoinen sähkösyöppö, joten mikro on ekologisempi vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä kyllä viitsi kokeilla. Ei se uunissa tekeminen minusta niin vaikeaa ole. En näe mitään syytä miksi paistaisin kakun mikrossa.
Sulatetaankohan noi suklaa ja rasva ensin tavllisessa kattilassa vai mitenköhän....?Alkuperäinen kirjoittaja Vastaavan:ohjeen olen saanut ja hyväksi testannut:
100g Taloussuklaata
100g voita tai margariinia
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta
Sulata rasva ja suklaa. Sekoita kananmunat ja sokeri. Yhdistä kaikki aineet. Laita taikina voideltuun ja jauhotettuun silikonivuokaan. Kypsennä täydellä teholla (950W) 4 min.
Älyttömän hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaavan:ohjeen olen saanut ja hyväksi testannut:
100g Taloussuklaata
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta
Sulata rasva ja suklaa. Sekoita kananmunat ja sokeri. Yhdistä kaikki aineet. Laita taikina voideltuun ja jauhotettuun silikonivuokaan. Kypsennä täydellä teholla (950W) 4 min.
Älyttömän hyvää!
No jos lukee, että sekoita, niin eiköhän se tarkoita sekoittamista.Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:Alkuperäinen kirjoittaja Vastaavan:ohjeen olen saanut ja hyväksi testannut:
100g Taloussuklaata
3 kananmunaa
1dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta
Älyttömän hyvää!
Pitikö tässä ohjeessa nuo munat ja sokeri vaahdottaa,vai sekoittaa vaan puuhaarukalla kulhossa?