Aivan mahtava kosteusvoide kasvoille

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Nimittäin Lumenen Calm it down rauhoittava kosteusvoide. Ongelmana ruma iho nuoruuden aknevuosilta. Punakka ja laajentuneita ihohuokosia täynnä ennen vaan eipä enää, kun tuota voidetta olen käyttänyt kuukauden verran. Kamalan hajuista, mutta niin mukavan tuntuinen iholla. Ei jätä rasvaiseksi, vaikka kosteuttaa hyvin. Ei enää ikinä mitään Aqualania, Dermosilia tai Niveaa mitä ennen olen vuosikaudet käyttänyt.
 
"Minea"
Kiitos vinkistä! Olen tykästynyt viime aikoina Lumenen voiteisiin ja meikkeihin, en melkein muuta enää ostakaan. Kokeilen seuraavan kerran tuota:)

Onko siinä muuten suojakerroin?
 
"Anne"
Ei sopinut mulle. Ei muistaakseni ollut riittävän kosteuttavaa. Ja kun siinä on salisyylihappoa, niin en voisi sitä joka päivä käyttää, varsinkaan 2x mille on usein tarvetta. Salisyylihappokasvovesi on minulla erikseen. Paras "voide" joka minulla tällä hetkellä on, on tuollainen kaakaovoipala. Päälle laitan tarvittaessa arganöljyä. Punakka/kirjava ja isoja ihohuokosia täynnä oleva ihoni on nykyään aivan eri näköinen. Salisyylihappo on tietty auttanut vähentämään mustapäitä, mutta nuo muut on auttaneet pintaihoa olemaan tarpeeksi kostea ja ihohuokoset on pienentyneet aivan pieniksi.
Nykyään käytän kyllä useammin hyarulonhappoa voiteiden alla, kuin salisyylihappoa, koska rasvoittumisongelmaa ei enää ole. Se pienentää myös ihohuokosia, kosteuttaa yms.
 
"Minea"
Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Itse käytän yövoidetta erikseen, lisäksi päivällä seerumia voiteen alla. En siis kaipaakaan mitään superkosteuttajaa, koska minulla ei ole kuiva iho. Päivävoidetta levitän vain kerran päivässä.

Mutta pitää kokeilla tuota, kiitos ap.
 

Yhteistyössä