Aivan mahtava konsertti eilen Tampere-talossa! (Exit 20v)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Exit-yhtyeen 20vuotis konsertti.
Lisäks oli Maarit Hurmerinta miehensä kanssa ja Juha Tapio, joka oli kyllä aivan mahtava myös.

Ihanasti oltiin miehen kanssa kaksin. Riidatkin saatiin selvitettyä ja stressi miljoona astetta alemmaks. Miehen äiti oli lasten kanssa ja laittoi heidät nukkumaan. B)

Käytiin vielä iltamyöhään kiinalaisessa syömässä ja oli kyllä :p
=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oliko sulla se fanaatikkouskovainen mies?
Ai mikä? No ei! :D
Ja Exit on gospel bändi. Soitti ihanasti kaikkia vanhojakin biisejä, mitä itse ihan täysillä lauloin silloin mooonta vuotta sitten. Ihan täysi sali (pääsali) oli ja mahtava fiilis.
B)

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Munkin piti tulla sinne, mutta flunssa iski viikolla päälle. En sitten viitsinyt tulla sinne yskimään ja pilaamaan muiden konsertti nautintoa.

Voi harmi. :/ Toivottavasti paranet pian. =)

Oli kyllä NIIN mahtava, että!
=)

Ui-jui-jui...uskon, että oli upee konsertti! Exit kuuluu munkin suosikkeihini! Juha tapio kans jees! Mutta ne Simojoen sanotukset ja sävellykset...ne on niin koskettavia!
Siitä on vaan jokunen vuosi aikaa kun oon viimeksi Exitin livenä nähnyt...ne niin harvoin täällä P-Suomessa keikkailee.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa mamma:
Ui-jui-jui...uskon, että oli upee konsertti! Exit kuuluu munkin suosikkeihini! Juha tapio kans jees! Mutta ne Simojoen sanotukset ja sävellykset...ne on niin koskettavia!
Siitä on vaan jokunen vuosi aikaa kun oon viimeksi Exitin livenä nähnyt...ne niin harvoin täällä P-Suomessa keikkailee.

Joo, pari kertaa piti ihan väkisin itkee, ei pystyny enää pidätteleen kyyneleitä. Niin ihania ne biisit on. Juha Tapio kun laulo yhden oman biisinsä, mikä kerto lapsesta, niin itkuhan pääsi, eikä loppua meinannu tulla. :'( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Joo, pari kertaa piti ihan väkisin itkee, ei pystyny enää pidätteleen kyyneleitä. Niin ihania ne biisit on. Juha Tapio kun laulo yhden oman biisinsä, mikä kerto lapsesta, niin itkuhan pääsi, eikä loppua meinannu tulla. :'( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja the fan:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Millainen se Juha Tapion lapsesta kertova laulu oli?

Kerro vähän mitä kappaleita Exit esitti = )

Yhteistyössä