E
Ei jaksa itkeä enään
Vieras
Eilen aivan järkyttävä riita (lähinnä mykkäkoulua ja vihaisia katseita) päällä miehen kanssa ja just kun saatiin tyttö yöunille,että oltais voitu kunnolla puhua, mies ilmoitti tai oikeastaan vähän niinkuin halusi tietää minulta että oisko ok jos hän lähtis pyörälenkille toviksi, saisi päätään puhistettua...minä siihen että millon olen estänyt...lähti sitten ja olikin kokonaiset 2,5h poissa ja tuli vasta kun oli tosi pimeää ja minä olin jo sängyssä.Kömpi sohvalle maate.Tänä aamuna herään siihen kun ovi kävi ja taas hään lähti, nyt auton kanssa ja ilman puhelinta, että ois voinut kysellä perään,sama muuten oli eilen illalla.MITÄ tämä nyt oikein merkitsee...miksi hän ei susotu puhumaan asioista...nyt miespuoliset hoi...teidän mielipiteitänne ainakin kaivattaisiin!
Miksi pakenee ja mihin ja ilman puhelinta.Mä olen raskaana ja nyt aivan yksin tän paskan fiiliksen kanssa täällä kotona pienen tyttömme kanssa.Kostoksi tekisi mieli ottaa muksu ja häipyä samantaein, ja kun tiedän että tuo likka on hänelle kuin silmänterä, niin siinähän ihmettelis, että missä mennään...apua kaivataan nyt kipeästi ja mietteitä.
Miksi pakenee ja mihin ja ilman puhelinta.Mä olen raskaana ja nyt aivan yksin tän paskan fiiliksen kanssa täällä kotona pienen tyttömme kanssa.Kostoksi tekisi mieli ottaa muksu ja häipyä samantaein, ja kun tiedän että tuo likka on hänelle kuin silmänterä, niin siinähän ihmettelis, että missä mennään...apua kaivataan nyt kipeästi ja mietteitä.