Aivan loppu parisuhderiitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa itkeä enään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei jaksa itkeä enään

Vieras
Eilen aivan järkyttävä riita (lähinnä mykkäkoulua ja vihaisia katseita) päällä miehen kanssa ja just kun saatiin tyttö yöunille,että oltais voitu kunnolla puhua, mies ilmoitti tai oikeastaan vähän niinkuin halusi tietää minulta että oisko ok jos hän lähtis pyörälenkille toviksi, saisi päätään puhistettua...minä siihen että millon olen estänyt...lähti sitten ja olikin kokonaiset 2,5h poissa ja tuli vasta kun oli tosi pimeää ja minä olin jo sängyssä.Kömpi sohvalle maate.Tänä aamuna herään siihen kun ovi kävi ja taas hään lähti, nyt auton kanssa ja ilman puhelinta, että ois voinut kysellä perään,sama muuten oli eilen illalla.MITÄ tämä nyt oikein merkitsee...miksi hän ei susotu puhumaan asioista...nyt miespuoliset hoi...teidän mielipiteitänne ainakin kaivattaisiin!
Miksi pakenee ja mihin ja ilman puhelinta.Mä olen raskaana ja nyt aivan yksin tän paskan fiiliksen kanssa täällä kotona pienen tyttömme kanssa.Kostoksi tekisi mieli ottaa muksu ja häipyä samantaein, ja kun tiedän että tuo likka on hänelle kuin silmänterä, niin siinähän ihmettelis, että missä mennään...apua kaivataan nyt kipeästi ja mietteitä.

Eniten mä pelkää että se käy jossain úittamassa vehettään ja sillekäänhän minä en mitään voi...jos niin tekee, niin sitten tekee...Ihmettelen sitä öistä pyörällä ajoa tosi suuresti, kun asutaan maalla ja pimeäkin oli jo ehtinyt tulla noin puol 12 kun oli vsta kotona..;(

Alkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa itkeä enään:
Eniten mä pelkää että se käy jossain úittamassa vehettään ja sillekäänhän minä en mitään voi...jos niin tekee, niin sitten tekee...Ihmettelen sitä öistä pyörällä ajoa tosi suuresti, kun asutaan maalla ja pimeäkin oli jo ehtinyt tulla noin puol 12 kun oli vsta kotona..;(

Muoks***mulla olis vielä lääkärin aikakin tähän raskauteen liittyen nyt aamulla ja mä en omista ajokorttia ja nuo bussit menee tosi harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja siipirikkomenninkäinen:
Teeppä sama miehelle. Lähde vaikka kaverille tai vanhemmillesi pariksi tunniksi ilman puhelinta tai laita se kiinni. Siinähän mies sitten ihmettelee missä olette. :hug:

Täytyy tehdä näin, jos se tosiaan herättäisi tuon miehen...;(
Vituttaa jo valmiiksi kun hänellä pitkä myöhäinen iltavuoro 14-23 ja me jouduttais kykkimään täällä neljän seinän sisällä näissä fiilareissa...MIKSI MIESTÄ ON NIIN VAIKEA SAADA PUHUMAAN??

Alkuperäinen kirjoittaja En jaksa itkeä enään:
Alkuperäinen kirjoittaja siipirikkomenninkäinen:
Teeppä sama miehelle. Lähde vaikka kaverille tai vanhemmillesi pariksi tunniksi ilman puhelinta tai laita se kiinni. Siinähän mies sitten ihmettelee missä olette. :hug:

Täytyy tehdä näin, jos se tosiaan herättäisi tuon miehen...;(
Vituttaa jo valmiiksi kun hänellä pitkä myöhäinen iltavuoro 14-23 ja me jouduttais kykkimään täällä neljän seinän sisällä näissä fiilareissa...MIKSI MIESTÄ ON NIIN VAIKEA SAADA PUHUMAAN??

Olen siipirikkomenninkäisen kanssa samaa mieltä. Viivyt vanhempiesi tai ystäviesi tarpeeksi pitkään. Jotta miehesi ehtii huolestua...
Oma kokemukseni sanoo, ettei ko. luonteen omaavat miehet puhu asioistaan ennenkuin on pakko. Ja tosin joskus voi silloin olla jo liian myöhäistä...
Mistä tämä mykkäkoulu ym. sai alkunsa? Joku syy tälläiseen käytökseen on.

Kun mulla tuli paha mieli siitä että meillä oli taas kerran ykspuolista seksiä tavallaan...mies nautti ja minä en...siis ihan ok et nauttii,mutta sen jälkeen ois kiva jos sen naisenkin tyydyttäis...;(

Alkuperäinen kirjoittaja En jaksa itkeä enään:
Kun mulla tuli paha mieli siitä että meillä oli taas kerran ykspuolista seksiä tavallaan...mies nautti ja minä en...siis ihan ok et nauttii,mutta sen jälkeen ois kiva jos sen naisenkin tyydyttäis...;(

Itsekäs mies sinulla :(

Yhteistyössä