T
"täti"
Vieras
Mulla siis loppuu nyt äitysloma. Eli lapsi on 10kk. Mutta, voinko pitää tässä välissä kesäloman, ja sitten jatkaa lapsen kanssa kotona. Silloinhan tosta vanhempain vapaasta tulee kuukauden pidempi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äii;22988318:Mulla loppuu maaliskuussa vanhempainloma ja mun on pakko pitää siihen vuosiloma, kun muuten ne päivät häviää jonnekin. Sitten jatkan hoitovapaalla sen jälkeen.
Mulla oli eskoisen aikaan niin, että sain kesällä lomarahat ulos. Ja ihan normaalisti oli seuraavana kesänä 4 viikonloma. olin siis yli vuoden pois töistä..
Alkuperäinen kirjoittaja äii;22988363:Tietty osa täytyy kuulemma pitää pois. Loput jää säästöön=)