äitysloma+kesäloma+kotihoidontuki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "täti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"täti"

Vieras
Mulla siis loppuu nyt äitysloma. Eli lapsi on 10kk. Mutta, voinko pitää tässä välissä kesäloman, ja sitten jatkaa lapsen kanssa kotona. Silloinhan tosta vanhempain vapaasta tulee kuukauden pidempi..

Mulla loppuu maaliskuussa vanhempainloma ja mun on pakko pitää siihen vuosiloma, kun muuten ne päivät häviää jonnekin. Sitten jatkan hoitovapaalla sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja äii;22988318:
Mulla loppuu maaliskuussa vanhempainloma ja mun on pakko pitää siihen vuosiloma, kun muuten ne päivät häviää jonnekin. Sitten jatkan hoitovapaalla sen jälkeen.

Mulla oli eskoisen aikaan niin, että sain kesällä lomarahat ulos. Ja ihan normaalisti oli seuraavana kesänä 4 viikonloma. olin siis yli vuoden pois töistä..

Alkuperäinen kirjoittaja äii;22988363:
Tietty osa täytyy kuulemma pitää pois. Loput jää säästöön=)

No kyllä mulla ne lomat ihan säästy normaalisti. Eikä mitään lähteny pois. nyt oon jo toista kertaa mammalomalla, ja ihan samanlailla menee'

Mitään en oo pitänny ennenkun äippäloma alkoi..

Miulla loppuu äippäloma kesäkuussa ja pidän sen jälkeen kesäloman ja sitten jään hoitovapaalle lokakuuhun saakka. Mutta ei noita miun mielestä oo mikään pakko pitää eikä niiden päivienkään pitäisi mihinkään hävitä.

En tiedä onko se jotenkin työpaikasta kiinni? Meillä oli kuulemma pakko pitää lomat pois ennen hoitovapaalle jäämistä.. En sen tarkemmin selvittänyt että oliko pakko vai ei koska minulle tuo oli ihan hyvä ratkaisu.

Yhteistyössä