Aito emilia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aito petter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emilia rakas, liittyä seuraan...et meitä ole kuitenkaan hylännyt...? ...pastori Silli..alias..Tikru..Taika..ja Jokunen.., niin ja ne kaikki muut sinut jo kertalleen jättäneet!!! Ihmekös Porin sairaalloista jatkuvasti valitetaan, kun hoitajat TYÖAJALLA vonkaavat munaa netissä?! Kristiina..tarkistappa työsopimus..Olen pomosi!!!

Häh! Vaikuttaa asialliselta ja aikuismaiselta kirjoittelulta... Olet hakoteillä ja joutumassa naurunalaiseksi epäilyinesi! Pomoni ymmärtää! En sitten Porin sairaaloista tiedä*nauraa*

TÄLLÄ VALVONTA YKSIKKÖ. OLET KÄYTTÄNYT SOPIMATONTA KIELTÄ nimimerkki Emiliaa KOHTAAN. OLEMME SEURANNEET TOIMINTAASI JA KIRJOITUKSIASI ENNENKIN. JOTEN VAROITUS HENKILÖLLISYYTESI ON TIEDOSSAMME JA RYHDYMME TOIMENPITEISIIN JOS SOPIMATON KIRJOITTELUSI JATKUU.

Aito...Paljastuit ja paljastit taas itsesi!!! Säälittävääääää....Mee makaa läskies viereen siihen sohvalle lempiharrastuksesi pariin ja pistä sormi pilluusi, mitään muuta tollanen epätoivoinen ihraperseinen äklö ei saa!!! oksettaa,yäk..

Juu! Kiitos samoin! Toivottavasti mielesi on nyt hyvä,kun sait taas pahoitettua jonkun mielen,toivottavasti nukut yösi hyvin! Rauhallista yötä ja nuku hyvin ""kulta""! Pusuja,Emilia

Minä nukun AINA hyvin, saa nauraa jopa unissaan näitä juttuja täällä! Katsos Reposaaren tyttö...toisille tämä tosiaankin on vain ajanviihdettä!! Mutta hei , kaipa sutkin vielä joku kuuro/mykkä/sokea huolii.....ei pahalla ei, heh,heh,heh...!

Niin mullekin tämä on ajanvietettä! Kyllä mä kommentit ymmärrän negatiivisetkin. Mutta sitten,kun ne menee henkilökohtaisuuksiin,käytetään,nimeä,haukutaan mua läskiksi,rumaksi yms. Haukkujana ihminen,joka ei edes ole mua koskaan nähnyt. Toivon tämän tosiaan loppuvan nyt lopetettuani. Hyvää Kesää! Emilia