Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Ne maksupäivät on merkitty siihen äitiysrahapäätökseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
Mulla alkoi äitiysrahakausi 12.5 eikä tilille oo tullunna mitään :/
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
ekathan maksetaa päivää ennen laskettua aikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo ja eikös se mene niin, että ensimmäiset rahat maksetaan laskettua aikaa edeltävänä arkipäivänä ja sen jälkeen aina 3vko jaksoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo ja eikös se mene niin, että ensimmäiset rahat maksetaan laskettua aikaa edeltävänä arkipäivänä ja sen jälkeen aina 3vko jaksoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
ei mulla vaan....
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
ei mulla vaan....
alotit vissiin varhenettuna sen loman.eli 50pvää aiemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo ja eikös se mene niin, että ensimmäiset rahat maksetaan laskettua aikaa edeltävänä arkipäivänä ja sen jälkeen aina 3vko jaksoissa?
Ei mene. Se riippuu täysin siitä, milloin äitiysrahakautensa on aloittanut. Toiset aloittavat sen 30 päivää ennen laskettua-aikaa, toiset 50 päivää ennen ja muut siltä väliltä![]()
Ensimmäinen satsi maksetaan 30 päivän pompsissa, seuraavat 24 päivän pompseissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
ei mulla vaan....
35 päivää ennen,se kai vaikuttaa....
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Eikös se makseta kuukauden viimeinen päivä? Ja jos vika päivä on lauantai tai sunnuntai, maksetaan edellisenä arkipäivänä?
ei mulla vaan....
35 päivää ennen,se kai vaikuttaa....
Jos alottaa 30pvää aiemmin, ekan rahan saa päivää ennen laskettua aikaa (arkipäivänä siis) ja sit jos aloittaa 30-50 päivää aikasemmin, raha maksetaan sen mukaan miten sen aloittaa, saa siis aikasemmin kun päivää ennen la:aa.