äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
voi hitto :x
ei oo mikään sievä tuo tän vuoden paketti, verrattuna aikaisempiin. Hirveen valjut värit :(

Niin minäkin ajattelin mutta kun pakkausta sitten kotona availtiin ei se niin pahalta enää näyttänyt, värit oli kirkkaampia kuin kuvissa vaikka kieltämättä niitä vaaleita vaatteita on paljon. Ei harmita enää
:)

Kai nyt sen verran saa avustuksistakin valittaa, että miksi suurin osa 2000-luvun paketeista on pojille suunnattuja sinisine väreineen, kun neutraaleja beigejä vain pari? Miksei joka vuosi voi olla sellainen pakkaus joka sopii molemmille sukupuolille, kun sellaisiakin selkeästi osataan tehdä - esim. 2008 pakkaus. Jos tyttö tulee, en ota 2009 pakkausta koska se on niin sinisävyinen. Makuupussi on ihana mutta sen voi ostaa erikseen. Jos poikaa odotan, pakkaus on ok. Mieluummin otan tuen rahana jos pakkaus ei ole omaan mieleen tai tyttövauvalle, ei niitä vaatteita tulisi kuitenkaan käytettyä kuin hätätapauksessa muuten.

Moni haukkuu, moni kehuu äp:a. Itse olen äärettömän onnellinen, että ylipäätään saa moisen hienon avustuksen ja vielä noin monipuolisen. Sitä kun lähtis kaikkea tuota tavaraa ostamaan kaupasta, niin kamalastihan siihen rahaa kuluis.

Innolla odotan jo äp:a, jotta pääsee hypistelemään.

Meillä oli äp 2009 ja hirmu vähän oli käyttöä. Siis kaiki puolipotkarit jäi käyttämättä. Samoin kaikki kestovaipat. Ja suurin osa bodeista. Samoin kortsut jne. Käyttöä oli vain makuupussille, toppahaalarille (alkaa nyt olemaan just sopivan kokoinen eli silloin kun sitä tarvitaankin), villahaalarille ja lakanoille. Melkeimpä muu oli turhaa. Mitään ylimääräistä vaatetta ei myöskään vauvalle ostettu, mutta saatiin kaverilta lainaan ja paljon lahjaksi. Ei todellakaan kannata äp:n lisäksi vauvalle vaatteita hankkia vasta kuin sitten kun näkee että niitä tarvii.

Ikinä en enää pakkausta ota. En silti narise. Mutta todellakin ennemmin rahana. Niin ja joo. Mitäpä sitä enää toisella toppahaalarilla ja makuupussilla tekiskään.

Kuinkahan on sitten kun mulla laskettuaika heinäkuun alussa ja saisin äitiyspakkauksen maaliskuussa et oisko jo 2010 pakkaus vaihtunu? Toisaalta haluisin kyllä ehkä sen 2009 vuoden :)

Yhteistyössä