Äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarbatin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sarbatin

Jäsen
15.12.2007
295
0
16
iik! nyt jännittää!!
Osaako kukaan kertoa miten noi äitiyspakkaukset vaihtuu, että milloin tulee vuoden 2009 pakkaus jakoon?
Kelan sivuilla oli vaan et 2008 pakkausta jaetaan kevääseen 2009 asti, mut onko siitä tarkkaa tietoo että milloin saa sit ton uuden? ja milloin siitä julkaistaan kuvat?
itellä laskettuaika 19.4.2009 ja en välttämättä haluisi tota 2008 mallia :|

paitsi sit tietty jos se 2009-pakkaus ei oo olleskaan kivan näkönen B)

Todennäköisesti saat -08 pakkauksen. Mulla oli esikoisesta laskettu aika 28.4. ja vanhan pakkauksen sain. Sinä vuonna mun muistaakseni vielä kesäkuunkin lasketuilla ajoilla sai osa vanhan

No mulla oli 2006 niin etttä mulla kun oli laskettu aika vasta syyskuussa mut olin kuitenkin ensimmäisten joukossa (palstan mukaan ;) ) jotka sai sen uuden sen vuoden pakkauksen. Kuitenkin se tilattiin jo silloin toukokuussa.

Äitiyspakkaus vaihtuu touko-kesäkuun vaihteessa,niin kauan jaetaan vanhaa pakkausta ja vasta ensi vuonna toukokuulla näkee ensi vuoden äitiyspakkauksen minkälainen se on.

Samaan aiheeseen liittyen, TE JOILLA ON -08 PAKKAUS niin näkyykö siinä keltaisessa paidassa (oloasussa) se tiikeri kuva selvästi? Mulla joutuu oikein peilaamaan et onko sitä vai ei.
Ja se kelta/oranssit potkuhousut missä on niitä ankkoja (tai jotain muita eläimiä) rivissä niin näkyykö se alla oleva teksti kunnolla? Kelan kuvissa molemmat ovat todella selkeät, mut mulla ne ei oikein ole kunnolliset.. Se teksti osuus näkyy vain muutamana pisteenä..
Palautusosoite oli paketin mukana, mut jotenkin taas epäilen olenko liian tarkka...

Yhteistyössä