äitiyspakkaus - ottaako vai eikö?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VIERAS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VIERAS"

Vieras
Meillä on esikoinen 5 vuotias ja hänen vauva-ajan vaatteita on tallessa paljon, oikeastaan kaikki parhaat ja merkkivaatteet, benettonit, babygabit tms mitä ei ole raaskinut antaa eteenpäin. Esikoinen syntyy toukokuussa ja mietin että ottaako vai eikö ota pakkausta?!

Paljonko siitä saa rahaa ja onko siellä äippäpakkauksessa jtn oikeasti hyödyllistä, muuta kuin mitä ei kotoa jo löytyisi. Kestovaippoja en tule tarvitsemaan, rasvapurkkeja ei tarvittu esikoisenkaan kanssa ja niitä saa kaupasta jos tarvitsee.. harsojakin minulla on ja esikoisen toppupuku vm 2005, tosi kaunis beigeruudullinen puku.

en ottanut itse koska vaatetta tulee mutenkin joka tuutista ja nätimpiä. ja sakset yms saa kaupasta muutamalla eurolla.
kestoja sain ja ostin pakkauksesta saamilla rahoilla. se oli jotain 150 euroa. tai sen voi säästää sairaalalaskuun...

Otin pakkauksen, kun kuopus syntyi -08. Ei olisi kyllä kannattanut, ei tullut käytettyä siitä juuri mitään.
Tosi paljon on taso laskenut siitä, kun isommat lapset syntyivät -90- luvulla.

Minä otin esikoisen pakkauksen 2009 ja oli kyllä todella hieno pakkaus. Ostin siihen lisäksi tietty vielä vaatetta ja parvekehaalariks halvalla 2008 pakkauksen haalarin tuttavalta. Mutta jos siulla sitä tavaraa ja vaatetta on valmiiksi jo niin eipä sitä pakkausta kannata ottaa, tuskinpa itsekään kakkoselle otan.

Mäkin mietin, että ottaako sitä sitten joskus vai ei?! Oon vaan kuullu, et se makuupussi on tosi hyvä ja tarpeellinen ainakin mun tutuilla ja ajattelin, että senhän saa sitten vaunuihin, pulkkaan jne. Että saakohan niitä sitten mistään muualta kuin tuon äp:n mukana?! Oottekos te kokenu sen makuupussin tarpeelliseksi?

itselläni 3 lasta ja jokaisesta ottanut vaikka ikäerot pieniä. Miksi? Siksi sillä ä-pakkaus loistava ja rahakorvaus olematon. Makuupussit ym.säästössä lapsenlapsille... ;)

itselläni 3 lasta ja jokaisesta ottanut vaikka ikäerot pieniä. Miksi? Siksi sillä ä-pakkaus loistava ja rahakorvaus olematon. Makuupussit ym.säästössä lapsenlapsille... ;)

Olen samaa mieltä itselläni esikoisella 2009 pakkaus ja jos lisää lapsia saadaan niin otan varmasti pakkauksen heillekin. Aivan loistavaa kun tuollainen saadaan, makuupussi ja toppapuku+villapuku ovat olleet todella paljon käytössä. Tietysti myös vuodevaatteet, pyyhe ja se klassikkohelistin oli tytön lemppari alussa. Nyt sitä ei enää olekaan. Ja aion myös säilyttää ainakin nuo makuupussit, musta on ihanaa kun oma äitinikin on säilyttänyt minun ja sisärusteni makuupussit.

Olen samaa mieltä itselläni esikoisella 2009 pakkaus ja jos lisää lapsia saadaan niin otan varmasti pakkauksen heillekin. Aivan loistavaa kun tuollainen saadaan, makuupussi ja toppapuku+villapuku ovat olleet todella paljon käytössä. Tietysti myös vuodevaatteet, pyyhe ja se klassikkohelistin oli tytön lemppari alussa. Nyt sitä ei enää olekaan. Ja aion myös säilyttää ainakin nuo makuupussit, musta on ihanaa kun oma äitinikin on säilyttänyt minun ja sisärusteni makuupussit.

ISO peesi!

3. syntyy pian, enkä oo kellekkää ottanu!! 140euroa saa rahaa ja sillä varmasti saa enemmän semmoista vaatetta yms mitä tuut käyttämään lapsellasi. Makuupussin saat Huuto.netistä jopa uuden halvalla!!

Itse en ottanut. 140 eurolla saa sen pakkauksen vaatteet + tavarat moninkertaisesti ostettua mikäli vain jaksaa kierrellä kirppiksillä. Siellä on paljon ihan käyttämättömiä äitiyspakkauksen vaatteita ym. Ja hinta on useimmissa 0,10-3e/kpl. Lisäksi sukulaisilta/tuttavilta saa usein lahjoituksena vanhoja lastenvaatteita.

Itse en ottanut. 140 eurolla saa sen pakkauksen vaatteet + tavarat moninkertaisesti ostettua mikäli vain jaksaa kierrellä kirppiksillä. Siellä on paljon ihan käyttämättömiä äitiyspakkauksen vaatteita ym. Ja hinta on useimmissa 0,10-3e/kpl. Lisäksi sukulaisilta/tuttavilta saa usein lahjoituksena vanhoja lastenvaatteita.

Minä haluan VAUVALLENI uutta1

Mäkin mietin, että ottaako sitä sitten joskus vai ei?! Oon vaan kuullu, et se makuupussi on tosi hyvä ja tarpeellinen ainakin mun tutuilla ja ajattelin, että senhän saa sitten vaunuihin, pulkkaan jne. Että saakohan niitä sitten mistään muualta kuin tuon äp:n mukana?! Oottekos te kokenu sen makuupussin tarpeelliseksi?

Makuupussi, välipuku ja pyyhe oli musta ainoat tarpeelliset koko paketissa, koska vaatteita ei vaan tullut pidettyä, nätimpiä tuli kuitenkin ostettua. Kannattaa katsoa ihan kirpputorilta noita makuupusseja, se oli tosiaan hyvä käytössä! Eikä kauheasti kyllä kulu käytössäkään... Huutonetissäkin näkyis olevan noita myynnissä. Tuossa linkki suoraan tuloksiin: Huuto.net

pitipä vielä lisätä, että on se laatikkokin ollut ihan hyvä säilytykseen näin jälkikäteen :) Meidän neiti ei siinä kyllä suostunut nukkumaan vaikka kuinka nätiksi olin sen pedannut.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äippä;22768904:
pitipä vielä lisätä, että on se laatikkokin ollut ihan hyvä säilytykseen näin jälkikäteen :) Meidän neiti ei siinä kyllä suostunut nukkumaan vaikka kuinka nätiksi olin sen pedannut.

Tämäkin vielä plussapuoleksi. Todella kestävä ja tilava laatikko säilytykseen ja meidän neiti nukkui tuossa laatikossa päikkäreitä muutaman ekan kuukauden ajan, se oli paras, sitteri ei kelvannut alkuunkaan.

meille se haalri olisi ollut täysin turha koska vauva syntyi kuukausi sitten ja nyt olis liian iso ja vuoden päästä liian pieni.

makuupussi joita sain siskolta kaksi lainaan on mun mielestä tosi ohuita enkä ole niitä pakkasilla viel edes käyttänyt. villahuopa parempi.

kesällä sitä voin käyttää viileissä lloissa.

eli itse en olis pakkauksesta halunnut kuin helistimen jota siinä ei enään ole mut onneks sekin löytyi kaverin kautta!

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äippä;22768904:

pahvilaatikoita saa aika halvalla kaupasta.

mut joo. jotkut sen ottaa toiset ei. itte en nähnyt syytä miksi ottaa.

4 lasta ja 3 pakkausta olen ottanut. Olen ollut tyytyväinen pakkauksien sisältöön ja kaikkia vaatteita on tullut käytettyä. Esikoisen (-98) pakkauksestakin kevyttoppapuku on edelleen kuin uusi ja neljännellä tosiaan käytössä. Kannatan pakkauksen ottamista, mutta jos vaatetta on yllin kyllin ja kokee pakkauksen turhaksi niin mitäpä sillä sitten tekee.

Varmasti riippuu niin ihmisestä..Meillä lapsilla ikäeroa kuusi vuotta.
Esikoisen jäljiltä ei ollut oikeastaan mitään ja toinen eri sukupuolta joten vaatteita ei ole tullut samoja käytettyä ollenkaan.
Pakkauksen otin molemmille. Esikoiselle oli ihan kätevä, mutta tällä toisella en ole pakkauksesta käyttänyt kun makuupussia ja pyyhettä. Ei olisi kannattanut ottaa koko pakkausta. Paria bodya käytettiin kertaalleen ja nepparit irtosi molemmista ihan normaalissa käsittelyssä. Eli sanoisin huonolaatuisiksi. Ja kaupat on niin pullollaan hyvännäköisiä vaatteita, jotenkin äitiyspakkuksen vaatteet on kuitenkin valjun näköisiä näin esteetikon silmään :D

Makuupussiksikin ostin paksumman untuvapussin, joka vaunuissa todella hyvä näin pakkasillakin. Ei tarvitse kun jonkun kevyen vanupuvun alle.
Äitiyspakkauksen makuupussi on niin ohut että sen alle joutuu pukemaan kyllä reilusti. Tietysti keväällä/kesällä varmasti käyttökelpoinen sekin.

Muutama tuossa näytti mainittevan että makuupussi on ohut!! Joo, voihan se olla ohut, mutta se on kyllä erittäin lämmin!!! Kokeilkaapa vaikka itellenne, ja verrakkaa niihin huopiin yms viltteihin mitä kerroitte olevan lämpösempiä... ehkäpä teiänki mieli muuttuu ja tajuatta että vaikka "ohut" niin on todella lämmin!
Ja joo, itellä lapset -05 ja -08 ja molemmille otin ehottomasti pakkaukset. Ja aion ne säästää jotta voivat joskus omille lapsilleen näyttää/käyttää.

on muistaakseni se raha.itse en ottanut esikoisen aikana,koska pakkauksessa myös sellaista tavaraa jota ei tarvitse ja sitte siellä esim tänä vuonna sellaisia jotka ei ole niin kivan värisiä tms,niin paljon parempi ku sillä rahalla saa ostaa mitä tarvitsee :) olen itse nyt rv22,enkä aio tälläkään kertaa ottaa pakkausta.

Yhteistyössä