Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännittäjä: kerro huomenna vastaus, jos joku muu ei sitä ennen sitä kerro!

Tiu ja jännittäjä: Mulle tuo äitiyspakkauksen päätös on päivätty 21.4. ja se päätös on tullut mulle 23.4. En silti oo vielä saanu pakkauksen noutoilmoitusta. Montako päivää päätöksen tulemisesta teille tuli noutoilmoitus? Mulla on vielä toivoa 2009 pakkauksesta =) Tosin melkein ihan sama, kumman pakkauksen saan, eipä sillä. 2009 pakkauksessa oli muutama tuote kivempi kuin 2008 ja 2008 oli taas jotain kivempaa kuin tuossa uudessa. Jännitellään...

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Jännittäjä: kerro huomenna vastaus, jos joku muu ei sitä ennen sitä kerro!

Tiu ja jännittäjä: Mulle tuo äitiyspakkauksen päätös on päivätty 21.4. ja se päätös on tullut mulle 23.4. En silti oo vielä saanu pakkauksen noutoilmoitusta. Montako päivää päätöksen tulemisesta teille tuli noutoilmoitus? Mulla on vielä toivoa 2009 pakkauksesta =) Tosin melkein ihan sama, kumman pakkauksen saan, eipä sillä. 2009 pakkauksessa oli muutama tuote kivempi kuin 2008 ja 2008 oli taas jotain kivempaa kuin tuossa uudessa. Jännitellään...

Mulla tuli samalla päiväyksellä päätös ja siinä luki, että paketti saapuu noin kahden viikon kuluessa.

reilu viikko päätöksestä tuli nouto ilmoitus. :)
tossa 08 pakkauksessa kyllä parasta oli toppapuvun väri; neutraali yksvärinen beige. ainoo mikä vähän harmittaa, on se ettei tossa ollut kun yks kestovaippasetti ja uudessa ois tullu kaks...
jänskäilkäähän nyt sitten! :D

Mulla taas ei kiinnosta se äitiyspakkauksen kestovauppa laisinkaan. Vaihtaisin sen ennemmin vaikka paketilliseen naisten kortsuja, normivaippoihin tai puklurätteihin :D

Huhuu. Onko jollekin tullut eilen noutoilmoitus äitiyspakkauksesta? Tai tänään - niille, joille tulee aikaisin postit?

^Haalarihan on kai väriltään harmaa, ei sininen.

Yhteistyössä