Äitiyspakkaus -07

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksis

Vieras
Onkohan kukaan ottanut selvää, millainen uusi äitiyspakkaus on, onko siitä olemassa missään kuvia ja milloin sitä ruvetaan jakamaan? Tyttölasta odotan, enkä vuoden 06 pakkausta haluaisi, kun se on värien perusteella enemmän pojille suunnattu

07-vuoden äitiyspakkaus julkistetaan sitten, kun 06-vuoden pakkaukset on lopussa. Se riippuu koska saat uuden pakkauksen ensin jaetaan vanhat ja sitten uudet.
Minusta äitiyspakkaus on hyvä ja siinä on paljon tarpeellisia uusia vaatteita ja muuta. Kaiken saa ihan ilmaiseksi. Eihän ne värit voi kaikkia miellyttää, mutta vaihtoehtona on raha.

Juu, en mitenkään halua moittia äitiyspakkausta. Otan sen joka tapauksessa, kuten olen aikaisemminkin tehnyt, koska on siinä niin paljon kaikkea hyödyllistä. Uteliaisuuttani lähinnä haluaisin tietää mitä ja minkä näköistä tavaraa uudessa pakkauksessa on...

Minä en aio ottaa äitiyspakkausta tällä kertaa, koska esikoisen pakkkaus vuodelta 2005 on uuden veroinen. Lisää vaatteita emme tarvitse ja monet tavaroista ovat ihan turhia tuplana (makuupussi, ulkohaalarit, pientarvikkeet). Osa vaatteista ja tavaroista jäi käyttämättä. Sen sijaan raha tulee tällä kerralla tarpeeseen, koska jotain erikoistavaroita on pakko hankkia joka tapauksessa.

Esikoiselle äitiyspakkaus on mitä mainioin keksintö, mutta kuopukselle (pienellä ikäerolla) ihan turha.

mä tein niin että otin rahana tälle toiselle vauvalle pakkauksen mutta tykkäsin tosi kovin siitä pussilakanasta ja joistakin vaatteista niin huusin niitä sitten huuto.netistä käyttämättöminä:) maksoin 3 bodysta ja 2 potkareista ja pussilakanasta 20€.

Ei todellakaan tule maaliskuussa uusi pakkaus. Viime vuonna elokuussa synnyttäneetkin sai vielä -05 pakkauksia eli menee kesään ennen kun -07 pakkaukset tulee jakoon.

Sain esikoiseni syyskuussa 2006 ja minulle kyllä tuli uusi pakkaus eli 2006 jo muistaakseni toukokuussa ellei enemminkin. En tiedä onko jotenkin läänikohtanen juttu, mutta näin ainakin meillä.

Se taitaa riippua ihan menekistä, millon uus pakkaus tulee jakoon. Ite sain esikoisen -05 maaliskuussa ja pakkauksen sain helmikuussa, joka oli jo -05 mallia. Uutta pakkausta muistetaan kyllä mainostaa kehumalla/haukkumalla heti ku kuvat kelan sivuille ilmestyy.

Kyllä kait siinä sitten on myös jotain paikallistakin eroa... Mä nimittäin sain esikoisen toukokuussa -05 ja silloin oli vielä huuhti-maaliskuulla -04 pakkaus jaossa!!