Äitiyspakkauksen vaatteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aunemari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aunemari

Jäsen
05.02.2006
53
0
6
Onko kenelläkään hyvää ehdotusta, minne voisi laittaa tarpeettomat äitiyspakkauksen vaatteet? Käytönjälkiä ei vaatteissa ole muusta kuin pesemisestä, joten ei oikein roskis tunnu oikealta paikalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aunemari:
Onko kenelläkään hyvää ehdotusta, minne voisi laittaa tarpeettomat äitiyspakkauksen vaatteet? Käytönjälkiä ei vaatteissa ole muusta kuin pesemisestä, joten ei oikein roskis tunnu oikealta paikalta.

laita huuto.nettiin. vie sossuille,joku tule niistä tosi onnelliseksi,vie naapuriin..
 

Yhteistyössä