Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aunemari:Onko kenelläkään hyvää ehdotusta, minne voisi laittaa tarpeettomat äitiyspakkauksen vaatteet? Käytönjälkiä ei vaatteissa ole muusta kuin pesemisestä, joten ei oikein roskis tunnu oikealta paikalta.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Synnäriä ehdotan minäkin.