T
Tietämätön
Vieras
Osaaako joku kertoa laskentaanko KELAn äitiyspäivärahan suuruus vuoden 2004 vai 2005 tuloista? KELAn laskurissa kysytään vuoden 2004 tuloja, mutta heti alapuolella kerrotaan äitiyspäivärahan laskettavan viimeksi vahvistetun verotulon perusteella.
Kiitos etukäteen vastauksistanne ! =)
Kiitos etukäteen vastauksistanne ! =)