Äitiyspäivärahahakemus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen toimittanut sen Kelaan 29.8, äitiysloma alkaa 10 päivän päästä, eikä mulle ole tullut MINKÄÄNLAISTA tietoa koko rahasta ja hakemuksesta... Siinä samalla hain äitiyspakkauksen, se tuli nopsaan. Jos tuolta nyt jotain oleellista tietoa puuttuis niin eikö ne sitten pyytäis mitä tarvitsevat???

Noo, minulle kävi niin, että luulin varhennetun lomani jo alkaneen kunnes Kelasta soitettiin, että en voi pitää sitä varhennettuna.

Että silleen. Päätös tuli sitten kirjallisena seuraavana päivänä mutta virkailija tosiaan otti ja soitti huonot uutiset etukäteen.

Eivät välttämättä pyytele..

Itse jätin sen 19.8 ja ä-loma alkoi 24.10.
Viikko sitten soitin sinne, missä maksaa ja aikoivat alkaa heti tekemään päätöstä kun ei siitä puuttunut mitään.
Soittivat kuitenkin iltapäivällä takaisin, että tulonhankkimiskuluja täytyy tarkentaa... :kieh: Sain sen päätöksen kuitenkin sitten nopeasti, mutta epäilen vahvasti, että jos en olisi sinne soittanut en olisi varmaan saanut vieläkään sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eivät välttämättä pyytele..

Itse jätin sen 19.8 ja ä-loma alkoi 24.10.
Viikko sitten soitin sinne, missä maksaa ja aikoivat alkaa heti tekemään päätöstä kun ei siitä puuttunut mitään.
Soittivat kuitenkin iltapäivällä takaisin, että tulonhankkimiskuluja täytyy tarkentaa... :kieh: Sain sen päätöksen kuitenkin sitten nopeasti, mutta epäilen vahvasti, että jos en olisi sinne soittanut en olisi varmaan saanut vieläkään sitä.

Vai niin. Oikein reipasta touhua siis... :/

Yhteistyössä