Äitiysneuvolalaiskuutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lokakuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lokakuu"

Vieras
Odottelemme viidettä lastamme. Tuli yhtäkkiä mieleen, miten esikoisen ja toisenkin lapsen kohdalla soitin ekan neuvola-ajan varmaan heti kun plussasin :)

Nyt taitaa olla viikkoja jo 12 tai 13 ja edelleen mietin, että "ai niin, se neuvola pitäisi..." No, tänään taidan lopultakin soittaa.

Löytyykö täältä muita, joilla into noihin "virallisiin kuvioihin" laskee raskauksien myötä, vaikka ilo raskaudesta on suuren suuri?

Ekan kohdalla neuvolaan pääsee tyyliin viikolla 5, mutta tokan ja kolmannen kanssa sinne saa ajan vasta viikolla 10+.

Kyllä olen silloin sinne mennyt, koska haluan ultraan katsomaan vauvaa. Muutoin en kokisi vielä tuossa kohtaa tarvetta neuvolalle kun kyseessä ei ole ensimmäinen raskaus.

Ekan kohdalla neuvolaan pääsee tyyliin viikolla 5, mutta tokan ja kolmannen kanssa sinne saa ajan vasta viikolla 10+.

Kyllä olen silloin sinne mennyt, koska haluan ultraan katsomaan vauvaa. Muutoin en kokisi vielä tuossa kohtaa tarvetta neuvolalle kun kyseessä ei ole ensimmäinen raskaus.

täällä mä pääsin kummastakin "vasta" rv 8-10, vaikka soitinkin heti kun plussasin, eli joskus rv5 tienoilla.

Täällä annettiin vielä näin seiskan kohdalla aika samoille viikoille kuin aiemmissakin, eli 7-8+.

[QUOTE="Lokakuu";24725403]Odottelemme viidettä lastamme. Tuli yhtäkkiä mieleen, miten esikoisen ja toisenkin lapsen kohdalla soitin ekan neuvola-ajan varmaan heti kun plussasin :)

Nyt taitaa olla viikkoja jo 12 tai 13 ja edelleen mietin, että "ai niin, se neuvola pitäisi..." No, tänään taidan lopultakin soittaa.

Löytyykö täältä muita, joilla into noihin "virallisiin kuvioihin" laskee raskauksien myötä, vaikka ilo raskaudesta on suuren suuri?[/QUOTE]

No sullahan pitäs olla jo eka ultra.. muista ny soittaa se aika ennen rv16 jos meinaat kelalta jotain rahaa saada...

Mä en uskaltaisi jättää imoittautumisen roikkumaan. Entä jos kyseessä on vaikka keskeytynyt keskenmeno, mikä ei siis tule itsekseen pois. Melkoisessa pulassa olet sen jälkeen kun se todetaan.

Minä oon soittanut aina joskus 8. vkolla. Eli n. kk plussauksesta. 5 kertaa olen soittanut, neljäs lapsi tulossa (LA oli eilen). Eka raskaudessa taisi olla 10-13 vkoilla tainnut olla eka käynnit.

Yhteistyössä