äitiys- ja vauvan vaatteet kirpputorilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva myyjä

Vieras
Eli en ole aikaisemmin myynyt missään mitään vaanhoja lasten tavaroita, mutta nyt kun perheemme pääluku on saavuttanut maksimin niin sekin on edessä...ja viikonlopuksi olen varannut itselleni pöydän..

Eli onko ihan pienillä vauvanvaatteilla menekkiä kirpputoreilla?? Tällä hetkellä löytyy kaksi kassillista tavaraa 0,10€/tavara ja yks kassillinen tavara/max 2€....

Entäs äitiysvaatteet?? osaako kukaan niitä tarvitseva etsiä niitä lastenkirpparilta? Nekin on hinnoiteltu max 2€ kappale eli olen yrittänyt pysyä mahdollisimman houkuttelevalla hintatasolla....

Kiitos vastauksista

Varmasti saat tavarat myytyä noilla hinnoilla..Itse ostelin kirpparilta äitiysvaatteita jos löytyi edullisesti ja hyväkuntoisia :) Nykyään kirppareilla pyydetään rikkeimestäkin vaatteesta yli 5€...

Mä myin kans samaan hintaan, mut meni liian halvalla sillä vaikka määrällisesti myin paljon niin 30€ pöytävuokra hädin tuskin tuli kuitattua. Kirpparin pitäjä sanoi mulle sit ku juteltiin, et olisin voinut sen 20 sentin sijaan pyytä euron tai 1,5€ ja silti olis käynyt kauppa yhtä hyvin.

Eli myy ennemmin bodyt eurolla, siistimmät puolellatoista. Äitiysvaatteisiin hinnat 6-10 € väliltä.

Jos et mitään lumppua/reikäistä/tahraista myy, niin varmasti mene noilla hinnoilla kaupaksi! Ihan käsittämättömiä noi hinnat välillä kirppareilla. Hyväkuntoisesta tuotteesta voin maksaa kohtuullisesti, mutta viallinen tuote pitää olla tosi halpa, että lähtee mukaan.

[QUOTE="anu";25032276]Mä myin kans samaan hintaan, mut meni liian halvalla sillä vaikka määrällisesti myin paljon niin 30€ pöytävuokra hädin tuskin tuli kuitattua. Kirpparin pitäjä sanoi mulle sit ku juteltiin, et olisin voinut sen 20 sentin sijaan pyytä euron tai 1,5€ ja silti olis käynyt kauppa yhtä hyvin.

Eli myy ennemmin bodyt eurolla, siistimmät puolellatoista. Äitiysvaatteisiin hinnat 6-10 € väliltä.[/QUOTE]

no mä en ainakaan yleensä maksa euroa tai sen yli käytetystä bodystä ellei se ole esim marimekon body. Ei oikeen kannata maksaa kun kaupasta saa uusia esim h&m alesta kahden euron hintaan.

joo tarkoitus on siis päästä eroon tavarasta..ei tienata...pelkään vaan et jos silti jää tavara myymättä...samoin laitoin ison kassin nalleja tohon 0,10€, mutta uudet fisherin lelukaaren ja mton molemmat 5€.... No yrittänyttä ei laiteta

Mä myin kirpparilla bodyt 0,80e - 1,20e, ei mitään merkkibodeja vaan ihan normibodeja H&M:sta yms. Siistejä ja useimmissa printtejä ja suht värikkäitä. Heittämällä melkeinpä meni tuolla meidän lähikirpparilla. Enpä tainnu yhtään bodya kantaa takas kotiin. Collegehousuista taisin pyytää 1-2e (en nyt tarkalleen enää muista) ja puolipotkareista vai vastaavista 0,50e - 0,80e. Siistinähän nuo pienet vaatteet yleensä pysyy. Meilläkin monet oli kahdella lapsella olleet, mutta todella siistejä olivat silti. =)

Yhteistyössä