Äitiydestä taas loisto kaukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Yleensä mä en nitise ja natise rutiineista, lastenhoito pyllynpesuineen sun muineen menee ihan huomaamatta ja hyvässä hengessä, mutta tänään tökkii.

Aamulla laitoin kuopuksen potalle, se ei pissannut. Jätin sen vähäksi aikaa vaipatta, kuten yleensä aamuisin. Laitoin sille kuitenkin väljät pöksyt jalkaan, ettei paljasta peppua palelisi. Menin sitten itse vessaan ja pois tullessani nappasin pyjaman pois, ajattelin etsiä jotain yllepantavaa. Kuopus ilmaantui nenän eteen hokemaan "kakka" ja veti mua mukaan. Sillä välin, kun mä olin vessassa, tämä oli pissannut sohvalle. Siivosin sohvaa kiireessä ilkialasti, kunnes tuli kylmä ja nappasin kiireessä edes rintsikat, paidan, pikkarit ja sukat, joita kaivelin hetken aikaa, että löysin ehjät.

Esikoinen oli herännyt tällä välin, silläkin on vielä yövaippa, joten ei kun vaippaa irrottamaan. Saatuani sohvanpesun suunnilleen valmiiksi, lähdin viemään kuopuksen pissaisia pöksyjä pesuun. Kodinhoitohuoneen lattialta löytyi kissankusi, katti hienoperse ei jostain syystä ole voinut kusta laatikkoon vaan puoli metriä sen viereen. Kaadoin lätäkköön pesuainetta ja menin hakemaan ämpärillä vettä ja huuhdoin lattian. Loiskutin vettä myös niille puhtaille ja ehjille sukilleni ja jouduin laittamaan nekin pesuun.

Palatessani kodinhoitohuoneesta, vastaan kipitti iloinen, paljaspyllyinen kuopus, jolla oli potta mukana. Se oli säästänyt viimeisen pissatilkan pottaan sohvan sijaan, mistä se sai tietysti kehut. Juostessaan ylpeänä esittelemään tuotostaan se oli loiskutellut tippoja potasta koko matkalle vessasta eteisen ja keittiön läpi mun luo, joten taas ei muuta kuin jukolauta luuttu kouraan ja pesemään.

Laitoin sitten puuron liedelle, hain kuopukselle vaatteet ja puin ne sille ylle. Jollain käsittämättömällä tavalla puuromaito paloi tällä välin pohjaan, teflonkattilassa. Tiskien laitto sentään sujui ihan normaalirutiinilla. Koira vinkui ulos, kun laitoin puuroerän numero kaksi tulemaan, se ei ole jaksanut nousta pissalle, kun mies on lähenyt töihin.

Puolitoista tuntia hereillä, eikä mikään ole mennyt putkeen. Muksut kävivät hyikäilemässä puurolle ja lekkivät nyt huoneessaan, eivät sentään tappele. Mä taidan laittaa itselleni kupin tujua, kuumaa kaakaota ja juustoleivän, jos tämä vaikka vielä tästä.

Juo rauhassa vaan kaakao kera leivän ja eiköhän se siitä taas. Kaikilla meillä on noita päiviä että mikään ei mee putkeen ja kaikki mättää. Ei äitiyden tarvikaan olla aina loistoa ja ihanaa.

[QUOTE="pulla";27529452]Joo, tuosta kun vielä pitää startata töihin, niin se tuo oman pikantin lisänsä aamuun![/QUOTE]

Niinpä! :D
Ihme kyllä tähänkin rumbaan on tottunut. Tosin tänään on "äidin vapaapäivä" eli sairastan kotona, ihan yksin.

No joo, mulla rupesi nykimään suupieltä siinä kohtaa, kun sain leivän ja kaakaon nenän eteen, haukkasin kerran leivästä ja kuopus ilmaantui hajun kera hihkaisemaan: "Kakka!"

Sen siitä saa, kun harrastaa suojaamatonta seksiä, vieläpä vapaaehtoisesti :D

Yhteistyössä