Äitini soitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clivia

Vieras
Lähetin sulle kortin ja siihen laitoin rahaa (mulla on syntymäpäivä tulossa) ja sen sitten tiedät että se raha minkä siihen mukaan laitoin on sinulle ja vain sinulle.Et osta sillä lapsille mitään vaan itsellesi,alat pitää huolta myös itsestäsi ja olemaan itsekäs.
Tää oli jo toinen kommentti mulle viikon sisällä että ala ajattelemaan itseäsi joskus eikä aina vain lapsia.
Mitenkä siihen oppii,pojat ku tarttis taas kasan uusia sukkia...

Ai sä kärsit samasta syndroomasta kuin minä :snotty:

Mulla on ensi viikolla synttärit, ja mies sanoi että laittaa 150 euroa kirjekuoreen, mutta en saa ostaa sillä mitään lapsille. Ja Me&I:n syysmallisto juuri ilmestyi... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Jotenki niin tuttua. Sitä ei osais enää itelleen ostaa mitää, aina vaan lapsille.

niinpä..ei koskaan meinaa raaskia ostaa..kirppareilta joskus mut muuten kyllä ei ja sitten tuntuu että meni paljon itseen jos housut ostaa tms.

teet kuten äitis käskee. sehän on sun synttäriraha ei lasten.
mun kaverilla kans kohta synttärit, se on raskaana, mutta mä en halua ostaa sille mitään lasten tavaroita vaikka kummilastani tekeekin. mä ostan ne sitte erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mun kaverilla kans kohta synttärit, se on raskaana, mutta mä en halua ostaa sille mitään lasten tavaroita vaikka kummilastani tekeekin. mä ostan ne sitte erikseen.
Juu mutta ku mä en oikeestaan tartte mitään
mut pojat tarvis.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Lähetin sulle kortin ja siihen laitoin rahaa (mulla on syntymäpäivä tulossa) ja sen sitten tiedät että se raha minkä siihen mukaan laitoin on sinulle ja vain sinulle.Et osta sillä lapsille mitään vaan itsellesi,alat pitää huolta myös itsestäsi ja olemaan itsekäs.
Tää oli jo toinen kommentti mulle viikon sisällä että ala ajattelemaan itseäsi joskus eikä aina vain lapsia.
Mitenkä siihen oppii,pojat ku tarttis taas kasan uusia sukkia...

Mäkin mietin, että toivoisinko Bumbo-tuolia vai Ergo-reppua synttärilahjaks. :laugh:

Ei osaa oikeen pyytää mitään ihan itelleen.

Mulle on kanssa käyny niin, että olen saanu rahaa lahjaksi ja on kielletty käyttämästä mihinkään hyödylliseen esim laskujen maksamiseen :whistle: On jotenki vaan niin paljo hyväksyttävämmän tuntosta käyttää rahaa just lasten vaatteisiin tai johonkin kotona tarvittavaan, kuin ihan omaan itseensä. Vaikka se parturissa käyntikin on ihan tarpeellista, niin kyllä lähtee vaikka pölypusseja sekä wc raikastin kaupasta paljon helpommin.

Pitäsköhän tuo syndrooma diagnosoida jollekki hienolle nimelle? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Juu mutta ku mä en oikeestaan tartte mitään
mut pojat tarvis.

ku saa ilmasta rahaa ei aina tartte saada mitään. osta jotain mikä on turhaa! joku vihree glitterinen ripsiväri tai jotain! uudet joulukuusen pallot! neonvalot autoon! laskujen lajittelu seinävaate! digikameraan uus rannenauha!

Näin teki munkin äiti mulle viime synttäreillä. Antoi rahan kuoressa ja sanoi että saan ostaa vain ja ainoastaan itselleni. Jotenkin sitä aina muulloin ostaa lapselle tai miehelle, mutta harvoin itselle. Ehkä liiankin harvoin. =)

Yhteistyössä