Äitini ottaa hermoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Just One
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Just One

Vieras
Olen ajat sitten ilmoittanut ihmisille,että en hanki kuin yhden lapsen. No tämä ei ole viestiketju siitä! Mutta nyt kun on tullut aika hankkia tavaroita lapselle niin äitini on ottanut aika mielenkiintoisen kannan. Hänen mielestään en saisi ostaa mitään uutta lapselle,koska hänen mielestään se menee hukkaan kun hankin vain yhden lapsen. Olen hommannut käytettynä vaunut,kasan vaatteita,mutta en halua käytettynä esim sitteriä joka on lapselle aika henkilökohtainen tavara. Syöttötuoli,leikkialusta ja lelujakin saan tädiltäni käytettynä..enkö saa mitään hankkia uutena? Miehen vanhemmat tahtovat ostaa vauvalle sängyn kun se on tapana heidän suvussaan. Äitini sanoi aijemmin,että jos tarvitaan jotain niin sitten ilmoittaa heille. No soitin sitten ja pyysin vauvalle vauvanpesää häkkisänkyyn..äitini ilmoitti ettei sellaista kannata ostaa koska hankin vain yhden lapsen. Enkö saisi hankkia sitten mitän uutena?

Mitä sä sun äitiäs kuuntelet? Etkö oo aikuinen ihminen ja osaa päättää itse tollasista asioista oman lapses suhteen? Vaikka hankkisit mitä kamaa uutena, niin voit ne sitten myydä pois ja saat näin ollen osan rahoista takas! Mä en oikein tajua, et mix sä mietit tollasia. Mä ostaisin omalle lapselle mihin on varaa ja jos on varaa ostaa vaikka rattaa uutena, niin ostaisin ne todellakin uutena ja sitten joskus myisin pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Just One:
Ollaan äidin kanssa aika läheisissä väleissä ja tapana on ollu kertoa asioista,mutta taitaa kyllä muuttua tän raskauden myötä.

Joo, riuhtaudu irti. Voit sä olla läheinen edelleen, mutta ala sanoa takaisin tai lakkaat kertomasta asioita, joista et halua kritiikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
OT, mutta miten voit varmaksi sanoa montako lasta haluat sada, ennen kuin on sitä ensimmäistäkään :o?

En halunnu että tää ketju tähän lähtee. Mutta tiedämpä vaan..adoptio olis haaveissa sitten seuraavaks jos lisää mukuloita haluan

Yhteistyössä