Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä on mun käsittääkseni sääntönä että isovanhemmalle ei pääse jos siis mummu on pph. Kun äkkiä siinä ollaan epäreiluja vieraita lapsia kohtaan.
Juu näin menee täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä on mun käsittääkseni sääntönä että isovanhemmalle ei pääse jos siis mummu on pph. Kun äkkiä siinä ollaan epäreiluja vieraita lapsia kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä on mun käsittääkseni sääntönä että isovanhemmalle ei pääse jos siis mummu on pph. Kun äkkiä siinä ollaan epäreiluja vieraita lapsia kohtaan.
Juu näin menee täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä nyt hirveetä meteliä rupea nostamaan,
ehkä äitisi ei halua niitä lapsia työpaikalleen???
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Muuten yksi pph sanoi mulle että ei eds haluaisi omia lastenlapsiaan koska mummulassa on eri säännöt kuin kotona tai hoitopaikassa ja olisi lapselle vaikeaa erottaa koska mummulassa ollaan hoitopaikan säännöillä ja koska mummulan. Onpa sekavaa, mutta siis tää mummu haluaa hemmotella lapsenlapsiaan ja sitä ei vois tehä kun ovat hoidossa.