Äitini on töissä päiväkodissa, enkä saa viedä lapsiani sinne hoitoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieraskirjalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Täällä on mun käsittääkseni sääntönä että isovanhemmalle ei pääse jos siis mummu on pph. Kun äkkiä siinä ollaan epäreiluja vieraita lapsia kohtaan.

Juu näin menee täällä.

Mutta onko tuo siis sallittua?

Mielelläni kuulisin lisätietoa henkilöltä, joka tossa aiemmin kirjoitti asian riitauttamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt hirveetä meteliä rupea nostamaan,
ehkä äitisi ei halua niitä lapsia työpaikalleen???

No en rupea =)

Muutenkin veisin pph:lle niin mitäpä tuota turhaan. Kunhan mietiskelin onko kaikkialla näin.

Täällä on mun käsittääkseni sääntönä että isovanhemmalle ei pääse jos siis mummu on pph. Kun äkkiä siinä ollaan epäreiluja vieraita lapsia kohtaan.

Minä en ymmärrä tuota logiikkaa kyllä ollenkaan. Kuten moni onkin jo sanonut, mitenkäs sitten äidit voivat ottaa omien lastensa lisäksi hoitolapsia?

En tiedä onko täällä rajoituksia tuon suhteen, mutta tuttavani äiti ryhtyi yksityiseksi pph:ksi kun hänellä oli paljon lähellä asuvia lapsenlapsia kaipaamassa hoitopaikkaa. Ensin ryhmä tuli täyteen niistä lapsenlapsista, ja sitten kun nämä menivät eskariin, hän otti vieraitakin hoitolapsia. On suosittu hoitaja.

Muuten yksi pph sanoi mulle että ei eds haluaisi omia lastenlapsiaan koska mummulassa on eri säännöt kuin kotona tai hoitopaikassa ja olisi lapselle vaikeaa erottaa koska mummulassa ollaan hoitopaikan säännöillä ja koska mummulan. Onpa sekavaa, mutta siis tää mummu haluaa hemmotella lapsenlapsiaan ja sitä ei vois tehä kun ovat hoidossa.

Muuten yksi pph sanoi mulle että ei eds haluaisi omia lastenlapsiaan koska mummulassa on eri säännöt kuin kotona tai hoitopaikassa ja olisi lapselle vaikeaa erottaa koska mummulassa ollaan hoitopaikan säännöillä ja koska mummulan. Onpa sekavaa, mutta siis tää mummu haluaa hemmotella lapsenlapsiaan ja sitä ei vois tehä kun ovat hoidossa.

Juu ymmärsin pointin. Näinhän se varmaan menee, vaikka kuinka yrittää olla tasavertainen kaikille niin kyllä ne omat lapsenlapset kuitenkin ihmettelee että miks mummu on nyt tuommoinen. Vaikka meillä kyllä äiti mummittelee itseään niille "vieraille" hoitolapsillekin aina välistä... =)