V
vierailija
Vieras
Hän teki ja sanoi asioita, jotka veivät minulta ilon pois ja tekivät minusta masentuneen ja onnettoman. Kun olen sanonut hänelle asiasta, hän vain hyökkää minua vastaan ja käyttäytyy vihaisesti. Olin tai ainakin koitin olla iloinen ja onnellinen pieni lapsi ja nuori, mutta en pystynyt, koska äitini käytös vei onnellisuuteni ja elämäniloni ja sai ne katoamaan elämästäni aikalailla kokonaan.
en osaa käsittää sitä, että on äitejä, joiden mielestä he eivät ole vieneet lapsen iloa ja onnellisuutta, vaikka lapsi sen heille itse sanoo, että veit. Eikä sellainen vanhempi pyydä anteeksi ja kanna vastuuta vuorovaikutuksestaan lapsen kanssa.
Sellaista ihmistä voi kutsua ilonpilaajaksi, eikä se ole mikään jalo ja ylevä ominaisuus, vaan paha ja katala.
en osaa käsittää sitä, että on äitejä, joiden mielestä he eivät ole vieneet lapsen iloa ja onnellisuutta, vaikka lapsi sen heille itse sanoo, että veit. Eikä sellainen vanhempi pyydä anteeksi ja kanna vastuuta vuorovaikutuksestaan lapsen kanssa.
Sellaista ihmistä voi kutsua ilonpilaajaksi, eikä se ole mikään jalo ja ylevä ominaisuus, vaan paha ja katala.