Äitini ei kunnioittanut minua, miten kostan sen hänelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen yleensä aina kunnioittava muita kohtaan, koska itsekin ajattelen, että ansaitsen kunnioitusta, eikä sitä saa, jos ei kunnioita toisia, mutta äitini kohdalla voisin nyt tehdä ison poikkeuksen. Hän ei ole kunnioittanut minua laisinkaan vaikka olen häntä opastant siihen miten minua tulee kohdella, jotta ei loukkaa minua, joten nyt on koston aika, koska ei vain niska taipunut siihen, että olisi milloinkaan otettu minun tunteitan huomioon.
Lisäksi äitini on todella herkkä loukkaantumaan, ellei saa kunnioitusta osakseen, joten mitään aivan erikoisen vikeaa ei tähtäimessä ole, mitä tarvitsisi thdä, vain jotain, mikä osoittaa hänelle,sen, että hasta la vista baby, en mäkään kunnioita (enää) sinua. Ideoita?

Yksi raskaimmista asioista ihmisen kannetavaksi on mielenterveyshäiriöistä kärsivä lapsi. Osanottoni ap:n äidille.
Mun elämäni rankimmat päivät oli ne kun psykoosissa oleva esikoislikka oli sairaalassa ja huusi mulle kurkku suorana, että "en tahdo nähdä sinua". Mikään ei ole koskaan sattunut enempää.

Mikään ei voisi sattua enempää.

Ainoa kerta kun olen väkivaltaa perhettäni vastaan käyttänyt oli se kun poika huoritteli äitiään.. Siitä mun kattoni alta lentää lumihankeen olalla kantaen vaikka olis mua isompi. Sisään pääsee kun oppii sanan "anteeksi".

Mun elämäni rankimmat päivät oli ne kun psykoosissa oleva esikoislikka oli sairaalassa ja huusi mulle kurkku suorana, että "en tahdo nähdä sinua". Mikään ei ole koskaan sattunut enempää.

Mikään ei voisi sattua enempää.

Ainoa kerta kun olen väkivaltaa perhettäni vastaan käyttänyt oli se kun poika huoritteli äitiään.. Siitä mun kattoni alta lentää lumihankeen olalla kantaen vaikka olis mua isompi. Sisään pääsee kun oppii sanan "anteeksi".
Ai oppii??? Typerys, ehkä et ansainnut sitä.
ap

Yhteistyössä