2
2vko la:han
Vieras
Äitini lupautui alkusyksyllä ihan itse, pyytämättä, hoitamaan lastamme kun lähtö synnärille tulee. Tänään keskusteltiin taas asiasta kun la on 2 viikon päästä. Sovittuna oli, että jos lähtö tulee hänen työaikanaan niin soitan vaan hänelle ja hän ottaa loppupäivän vapaaksi ja tulee lasta katsomaan. Tänään sitten varmistin vielä asiaa ja äitini sanoikin että minun pitää mennä YKSIN synnyttämään, jos hän on töissä. KIVA. en ole yhtään valmistautunut tähän, kun kaikki oli jo sovittu! Mihin mä nyt saan lapsen hoitoon? En mä pysty menemään synnyttää ilman miestä. Mies on ainoo tuki ja turva mulle ja nyt mä täällä itken ihan paniikissa.
aina jos äitini on jotain ollut vailla olen auttanut, mutta nytkun me tarvittaisiin yhtenä päivänä lastenhoitoapua, niin se pyörtää puheensa! miehen kanssa päätettiin että tämä oli viimeinen kerta kun ko mummolassa vierailtiin. pistän välit poikki. tää ei ollut eka kerta, kun on tarjonnut "apuaan" pyytämättä ja sitten jättänyt pulaan, kun taas pyörtänyt puheensa.
Minne ihmeeseen saamme lapsen hoitoon?
aina jos äitini on jotain ollut vailla olen auttanut, mutta nytkun me tarvittaisiin yhtenä päivänä lastenhoitoapua, niin se pyörtää puheensa! miehen kanssa päätettiin että tämä oli viimeinen kerta kun ko mummolassa vierailtiin. pistän välit poikki. tää ei ollut eka kerta, kun on tarjonnut "apuaan" pyytämättä ja sitten jättänyt pulaan, kun taas pyörtänyt puheensa.
Minne ihmeeseen saamme lapsen hoitoon?