Äitinä olosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset juhla, ei velvollisuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset juhla, ei velvollisuus

Vieras
Mä ihmettelen, kun täällä käydään ihan sutena kimppuun jos kertoo jaksavansa omia lapsiaan. Eikö sen niin pitäisi olla.

Joku aina väittää, että äiti joka nauttii lasten seurasta on"kulta lusikka suussa syntynyt, lapsensa isovanhemmilla hoidattava luuseri"
Tai ei hällä voi ainakaan olla kuin yksi lapsi!(en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on).

Voisiko olla mahdollista, että joku hommaisi lapsensa sellaisella ikä erolla ja sellaisen määrän, että oikeasti nauttisi siitä, elämästä. Kun lapset on juhla ei työ/velvollisuus josta pitäisi päästä eroon.

Ei aina voi itsekäästi miettiä kuinka monta lasta itse haluaa, vaan kuinka monelle lapselle itsestä on!

Alkuperäinen kirjoittaja lapset juhla:
Mä ihmettelen, kun täällä käydään ihan sutena kimppuun jos kertoo jaksavansa omia lapsiaan. Eikö sen niin pitäisi olla.

Joku aina väittää, että äiti joka nauttii lasten seurasta on"kulta lusikka suussa syntynyt, lapsensa isovanhemmilla hoidattava luuseri"
Tai ei hällä voi ainakaan olla kuin yksi lapsi!(en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on).

Voisiko olla mahdollista, että joku hommaisi lapsensa sellaisella ikä erolla ja sellaisen määrän, että oikeasti nauttisi siitä, elämästä. Kun lapset on juhla ei työ/velvollisuus josta pitäisi päästä eroon.

Ei aina voi itsekäästi miettiä kuinka monta lasta itse haluaa, vaan kuinka monelle lapselle itsestä on!

Onhan se näinkin. Mutta ihan normaalia on myös se, että välillä väsähtää.
Elämää, ei sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Alkuperäinen kirjoittaja lapset juhla:

Onhan se näinkin. Mutta ihan normaalia on myös se, että välillä väsähtää.
Elämää, ei sen kummempaa.

Joo, välillä.
Mutta, kun äidit väittää olevan töissä, kun hoitavat lapsiaan omassa kodissaan.
Hermotaan, kun vietetään aikaa JO toista viikonloppua lasten kanssa.jne.

"Ei aina voi itsekäästi miettiä kuinka monta lasta itse haluaa, vaan kuinka monelle lapselle itsestä on!"

Se on hienoa, että olet onnellinen. Ja että näet naiseutesi, riittäväisyytesi ja merkityksesi lastesi kautta. Mutta muista, etteivät kaikki koe asioita ihan samaan tapaan. Älä unohda arvostaa myös naisia, jotka mittaavat arvonsa ja löytävät onnensa ihan jonkun muun kuin poikimisen kautta. EI OLE ITSEKÄSTÄ miettiä, kuinka monta lasta haluaa. Usko tai älä, moni haluaa elämältään muutakin kuin kakaroiden kanssa soutamista päivästä ja vuodesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja bellini:
"Ei aina voi itsekäästi miettiä kuinka monta lasta itse haluaa, vaan kuinka monelle lapselle itsestä on!"

Se on hienoa, että olet onnellinen. Ja että näet naiseutesi, riittäväisyytesi ja merkityksesi lastesi kautta. Mutta muista, etteivät kaikki koe asioita ihan samaan tapaan. Älä unohda arvostaa myös naisia, jotka mittaavat arvonsa ja löytävät onnensa ihan jonkun muun kuin poikimisen kautta. EI OLE ITSEKÄSTÄ miettiä, kuinka monta lasta haluaa. Usko tai älä, moni haluaa elämältään muutakin kuin kakaroiden kanssa soutamista päivästä ja vuodesta toiseen.

olen osksi samaa mieltä kanssasi, mutta osaksi myös samaa mieltä ap:n kanssa mutta jos ajattelet noin että "haluaa elämältä muuta kuin kuin kakaroiden kanssa soutamista päivästä ja vuodesta toiseen" ehkä silloin pitää jättää ne lapset tekemättä!! Minusta tämä ap ei kyllä moiti naisia jotka eivät halua lapsia vaan sitä että lapsia tehdään niin paljon että niiden kanssa ei enää jakseta!! itse ymmärrän kyllä täysin ap:n pointin mitä hän tällä ajaa takaa. itselläni on 3 lasta ja välillä olen tosi väsy enkä jaksa mitään, mutta joka päivä olen onnellinen että minulla on heidät kuinka tyhjää ja mitätöntä elämä ilman heitä olisikaan jo se että näen lapseni jostain iloisena auttaa unohtamaan ikävät asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kerros esimerkkejä tuosta?

Mulla kun on ollut hassu käsitys siitä, että jos valittaa, on huono äiti, jonka ei ois ikinä pitäny hankkia lapsia. :xmas:

minusta äiti joka valittaa ei ole huono vaan päivän vastoin..

viblsp en sinua tunne, mutta minusta sinä vaikutat hurjan vahvalta ihmiseltä ja monesti olen ajatellut kuinka hienosti jaksat 4 pienen lapsen kanssa. olen täällä palstaillut nelisen vuotta ja olen lukenut monesti sinun kirjoituksia. Näin minkä kuvan olen sinusta saanut olet varmasti hurjan hyvä äiti lapsillesi ja sisu on ihailtavaa. jotenki aina olen sinusta pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kerros esimerkkejä tuosta?

Mulla kun on ollut hassu käsitys siitä, että jos valittaa, on huono äiti, jonka ei ois ikinä pitäny hankkia lapsia. :xmas:

tämmöinen käsitys mullain on. ei sais valittaa koska lapset on lahja joista pitää nauttia joka hetki ja on perskatin huono äiti jos ei jaksa lapsiaan koko aikaa tai jopa kokee "joutuvansa" olemaan heidän kanssa koko ajan.

Yhteistyössä