Äitikavereita Tampereelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja1986
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Odottaja1986

Jäsen
06.02.2010
48
0
6
Tampere, Finland, Finland
Etsin äitikavereita Tampereelta! :)
Itsellä 1v tyttö ja syyskuussa on toisen (poikalupaus annettu ultrassa) laskettuaika. :)

Olis kiva saada ihan livekavereita. Muutama äiti on jo tullut tavattua, osan kanssa vaan sitte jäänyt siihen yhteen tapaamiseen eikä ole sen jälkeen paljon kuulunut, mutta pari jäänyt kyllä pysyviksi kavereiksi. :) Mutta olis kiva silti lisääki äitikavereita saada. :)

Varsinkaan täältä Länsi-Tampereelta ei ole montaa äitiä kaverina... Olis kiva tältäkin puolen kaupunkia äitikavereita saada. Mutta ei ole väliä jos itä-puolelta tai muualta olet. :)

Itse olen 1986 syntynyt, eli 25vuotias. :)

Viimeksi muokattu:
Heippa!

Täällä olis 24-vuotias äiti ja melkein 1-vuotias tyttö, olemme piakkoin muuttamassa Hervantaan. Tampereella ei vielä juurikaan äitikavereita ole, joten sellaisiin olis kiva tutustua:)
Olis kiva saada seuraa shoppailuun, elokuviin, kirppiksillä kiertelyyn ja kahvilla käymiseen sekä tietenkin ihan ulkoiluun ja puistoiluun lapsen kanssa.

täällä olis 25-v 2.4v pojan äiti ja toista odotan 29- viikolla. asutaan ylöjärvellä. pojan kanssa kun olin kotona niin piti koko ajan keksiä jotain tekemistä, jos uusi tulokas on helppo sopeutuja luulen että tullaan taas tekemään päivisin sitä sun tätä. olis kiva saada kaverita itselle ja lapsille joiden kanssa voi tavata ja keksiä tekemistä. pojalla loppuu päiväkoti ja todellakin tarvitaan aktiviteettejä arkeen :)

Täälläkin olisi yksi äiti 21v, joka kaipailee uusia tuttavuuksia!
Lapsosia löytynee kaksi esikoinen (poika) reilu 2v, sekä pian 5kk tytön tylleröinen.
Asustellaan Hervannassa, mutta liikuskellaan aikalailla ympäriinsä.
Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia niin itselle kuin lapsille!

jos uskaltaa kirjoitella niin rohkeasti vaan yksityisviestiä! :)

Yhteistyössä