Äitienpäivälahjoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marilii-

Aktiivinen jäsen
06.01.2010
1 432
0
36
Mulle siis tää kevätmasennus huipentuu aina äitienpäivään. Koulussa väsättiin kieli poskessa kortteja äidille, niin minäkin. Toiset nauroi, jotta kenelle tuon aioit antaa, mulla kun ei ollut äitiä.

Vieläkin ne muistot kirvelee, enkä haluaisi, että mua mitenkään muistetaan. Lasten takia olen aina "tunnelmassa" ollut mukana.

Tänä äitienpäivänä rohkaistuin sanomaan, mitä haluaisin. Outohan minä aina olen ollut ja kaikki muut äidit haluavat ruusuja tai koruja minä vaan en. Haluan kukon ja sen kuulemma saan, vaikka likka tuumas että helevetin ruma kukko.

Tässä siis minun toiveeni:

http://www.kodin1.com/kuvastot/352825_K1_KL05.htm
Tuo rautakukko aukeamalla 5

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
Minulle riittää se, että mies hoitaa lasten aamuhommat ja mä saan nukkua vähän pidempää. Kakkua ja yhteistä oloskelua.. unelma ois lähteä koko porukalla patikkaretkelle..
Olihan se tietty erilaista, kun lapset olivat pieniä. Kortit on vieläkin tallessa vaan mitä ne enää päätänsä vaivaa aikuisina.

Mulla sama kokemus isänpäivänä. Veinkin sitten kortin aina isän haudalle.
Mä en kyllä yleensäkää tykkää mistään äitienpäivistä saatika omasta syntymäpäivästä. Lapset väsää jotain ja ne ilolla otan vastaan, se riittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Mä en kyllä yleensäkää tykkää mistään äitienpäivistä saatika omasta syntymäpäivästä. Lapset väsää jotain ja ne ilolla otan vastaan, se riittää :D

Mulla kun tuo äiti on vieläkin elossa ja asuttiin joku vuosi sitten samassa talossakin. Siis en vie haudalle kukkasia. Anopin haudalle vien orvokkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
5-kymmentä luvulla oli tosi outoa, jos lapsi jäi ihan vauvana isälleen.

Mun vakio toiveet on siisti talo ja kiltit lapset. Ei oikein vieläkään oo toteutunu. Lapset väsää koulussa ja kerhoissa kortteja ja lahjoja. Mies muistanu viime vuosina kukka kimpulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vakio toiveet on siisti talo ja kiltit lapset. Ei oikein vieläkään oo toteutunu. Lapset väsää koulussa ja kerhoissa kortteja ja lahjoja. Mies muistanu viime vuosina kukka kimpulla.
Just parasta. Minä torpedoin ne äitienpäiväruusut. Joku halpa parvekkeella kasvava kukka on ihana. Toivottavasti en ole paska mutsi.

Yhteistyössä