ÄITIENPÄIVÄkakku galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjuza

Aktiivinen jäsen
09.04.2005
1 827
0
36
Syödäänkö teillä tänään kakkua? Jos niin minkälaista ja kuka sen on tehnyt?

Meillä on ihan perinteinen mansikkakakku ja ihan itse "sain" sen tehdä :whistle:
v.php

Nyt vielä kahvit porisemaan ja sitten kakun kimppuun :p

Ai kakkua vai? mies sanoi aamulla, että antoi pojan valita, ja poika oli valinnut, ettei tehdä kakkua vaan paahtoleipää. :headwall: Ja sit viel on niin tyhmä, että kertoo sen. :headwall:

Vähän niinku, mennään snakarille,meinasin kyllä et mentäs kiinalaiseen, mut en sit viittinykkää vaivautuu.

Hieno kakku :flower: Meillä ei syödä kun en itse halunnut. Ehkä tulevaisuudeessa kun tuo tyttö ymmärtää jo jotain niin kakkua tehdään. Tais siis mies ja tyttö tekee =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 13:11 PahaSilmä kirjoitti:
Ai kakkua vai? mies sanoi aamulla, että antoi pojan valita, ja poika oli valinnut, ettei tehdä kakkua vaan paahtoleipää. :headwall: Ja sit viel on niin tyhmä, että kertoo sen. :headwall:

Vähän niinku, mennään snakarille,meinasin kyllä et mentäs kiinalaiseen, mut en sit viittinykkää vaivautuu.
Meillä mies kyllä ehdotti että hänkin voisi kakun tehdä (ei ole koskaan kakkua tehnyt :whistle: ),tultiin kuitenkin siihen lopputulokseen että jos sitä joku meinaa syödäkkin niin on parempi että teen itse ;)
Kaupan kakkuakin ehdotteli mutta mä en tykkää niistä.

mä en tykkää kakuista (eikä mieskään), niin meillä ei niitä tehdä kuin lasten synttäreille. muuta herkkua on kuulemma illalla luvassa.

anopilla sitä kakkua taas riitti ja pakkohan sitä oli mennä sitten syömään. kyllä riitti taas vähäksi aikaa sitä sorttia. :x

Meillä ei kakkua tänä vuonna, en yksinkertaisesti jaksanut tehdä... :ashamed: :kieh: Osaksi menee loppuraskauden piikkiin (rv 39+1) ja osaksi sen piikkiin, että ollaan juuri kohta menossa äitini luokse, jolta löytyy sekä voileipä- että täytekakku...eikä siellä voi olla syömättä... ;)

Mies oli ostanu mulle ja pojulle sydämen muotoiset Arnoldsin donitsit joissa vaniljamömmöö sisällä :p Se kävi kakusta. Kohta siskolle ihan perinteistä kakkua syömään kun sen tyttö on leiponu :p . Sisko hakee mut, pojun ja meidän äitin sinne kylään.

Saksalainen torttupohja lasten koristelemana ja kiposta saattoi ottaa kermavaahtoa lisäksi. Kakku oli tosi ihana, koska se oli ajatuksella tehty ja tekijät olivat erittäin ylpeitä saavutuksestaan. :heart:

Syötiin juu, samalla juhlittiin miehen synttäreitä jotka sattuvat olemaan huomenna. :) Kakun tein pääosin minä, mies ja poika auttoivat kyllä.. :D
Täytteenä vanilijakreemiä, masikkakermavaahtoa sekä suklaalastuja. :p

Yhteistyössä