Äitienpäivä tulossa... Anoppi raivoaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Vuosittain olemme viettäneet puolet äitienpäivästä miehen äidin luona ja loput ajat äitini luona. Anoppi oli aina vihainen ettei vietetä vain hänen luona äitienpäivää. Tänä vuonna hän sai pahan raivarin kun ilmoitettiin että mies viettää hänen luona äitienpäivää ja minä vietän oman äidin luona. Tällä kertaa ilmoitettiin aikaisemmin ettei olisi mitään suureempaa suunniteltu. Miksi minun täytyy jättää omaa äitiä huomiotta ja olla van anopin kanssa? Miksi anopin on vaikea tajuta että minulla ON OMA ÄITI?

Jätä anopin raivot omaan arvoonsa ja nauti äitienpäivästä oman äitisi kanssa. Olette hyvissäajoin ilmoittaneet kuinka olette ajatelleet päivän viettää, niin silloin ei kellään pitäisi olla mitään sanomista.

Meille kaikille tulee se aika ettei omat läheiset ole jakamassa näitä juhlapäiviä,niin silloin kun se on mahdollista kannattaa muistaa käyttää tilanteet hyväksi!
Hyvää äitienpäivää! :flower:

Viettäkää äitienpäivää omassa kotona. Tehkää niitä asioita, mistä äiti ja oma perheenne nauttii. Käykää kävelyllä, viettäkää aikaa pihalla, valmistakaa perheen yhteinen ateria yhdessä. Rauhoittukaa ja viettäkää äitienpäivää oman perheen kanssa!

Anna äitisi ja anoppisi viettää äitienpäiväänsä omassa kotonaan. Miksi aikuisten lasten pitää mennä äidin tai anopin luo äitienpäivänä? Onhan vuodessa jo 51 muuta viikonloppua kyläilyyn.

Kenenkään ei tarvitse raivota, äidin ja anopin ei tarvitse "passata" pakkovieraita.

En ymmärrä, miksi aikuiset lapset ovat niin riippuvaisia lapsuudenkodeistaan, ettei mitään perhejuhlaa saa viettää oman perheen kanssa ja omassa kodissa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 12:42 Myös äiti kirjoitti:
Viettäkää äitienpäivää omassa kotona. Tehkää niitä asioita, mistä äiti ja oma perheenne nauttii. Käykää kävelyllä, viettäkää aikaa pihalla, valmistakaa perheen yhteinen ateria yhdessä. Rauhoittukaa ja viettäkää äitienpäivää oman perheen kanssa!

Anna äitisi ja anoppisi viettää äitienpäiväänsä omassa kotonaan. Miksi aikuisten lasten pitää mennä äidin tai anopin luo äitienpäivänä? Onhan vuodessa jo 51 muuta viikonloppua kyläilyyn.

Kenenkään ei tarvitse raivota, äidin ja anopin ei tarvitse "passata" pakkovieraita.

En ymmärrä, miksi aikuiset lapset ovat niin riippuvaisia lapsuudenkodeistaan, ettei mitään perhejuhlaa saa viettää oman perheen kanssa ja omassa kodissa!

Olet oikeassa. Ilmoitin miehelleni etten lähde mihinkään äitienpäivänä. Sille se käy hyvin. Anoppi on soittanut koko ajan minulle ja miehelleni. Päivällä sammutin puhelimen, anoppi tuli kahdeksan maissa keskustelemaan asiasta. Emme ollut hyvissä väleissä anopin kanssa jo vuoden verran. Hän tietää että minulle on ihan turhaa puhua asiasta. Harmi että mies joutuu kärsimään, mutta onneksi hän ei ole äidinpoikaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 12:01 vieras kirjoitti:
Miten meni äitienpäivä?

Kaikki oli hyvin kunnes anoppi tuli käymään... Ensin ehditti että lähtisimme sen luokse vaikka tiesi että mies on menossa iltavuoroon... Seuravaaksi huomasi etten laittanut nimeäni korttiin... Seuraavaksi rupesi haukkumaan ja sanoi että olen pilannut hänen ja hänen pojan välejä... Kuulemaa jos en olisi, poika perheinen olisis tullut käymään hänen luona... En ruvennut kuuntelemaan haukkuja vaan näytin anopille oven... Ehkä olen ilkeä, mutta ei mun tarvitse kuunnella kaikenlaista p...ska... Mies ei suuttunut minulle. Soitti anopille ja heillä oli kova riida... En halua aiheuttaa riitoja, mutta minullakin pitäisi olla elämä...
Jos ei oteta anopin huomioon, niin päivä meni ihanasti!

Yhteistyössä