Äitienpäivä lounas napinaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakki-Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylläpäs oli kammottavan kuuloinen juhlaruoka.
Me oltiin syömässä paikassa, jossa aikuiset maksoi 13 ? ja koululaiset 7 ?, alle kouluikäiset ilmaiseksi. Ruokana oli monenlaiset salaatit ja leivät, maksalaatikko, makaronilaatikko, perunat ja lihakastike (todella lihaisa). Jälkiruokana kahvia ja lapsille jäätelöä. Eli tosi hyvää perusruokaa ja maistui niin lapsille kuin aikuisillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Missä vaiheessa teille selvisi, että kaikki on nakkiruokaa? Oliko se ns. buffet-tyyppinen ruoka, vai valitsitteko listalta?
Ihan oikeesti kyllä, ei ole vieläkään myöhäistä tehdä valitusta vaikka parashan se ois tietysti ollut tehdä heti paikan päällä. Mutta sinuna ottaisin kyllä yhteyttä, 90? on aika kova hinta tommosesta speciaali-ruuasta!

Siis seisovapöytä se oli, nyt kyllä otan luurin käteen ja soitan sinne!

Me käytiin kiinalaisessa, otin härkää ja ukko ankkaa, lapsille pizza puoliks ja 4limua + friteeratut banaanit jätskillä jälkkäriks makso vaan 50e yhteensä-> ei oltas ikinä jääty kyl syömään tolla hinnalla tollasta ruokaa,mut me ollaanki sellasia et avataan suut,jos oikeasti on aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ääk:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
tee valitus,,törkeen hintasta moskaa!!

MÄ oisin valittanut jo paikan päällä :/

Niinhän se ois vissiinkin pitänyt, en vaan jotenkin "kehdannut" kun niin innoissamme mentiin ja pettymys oli kova :/ voikohan vielä mennä antamaan palautetta?

En mäkään olisi valittanut heti, koska olisi ollut epäkohteliasta tarjoajalle. Kuulosti, kyllä aika kalliilta nakkibuffetilta.

Me olimme syömässä paikassa, jossa seisovapöytä maksoi 25 ? aikuisilta ja alle 4 v lapsilta ilmainen. Todella monipuolinen valikoima ja arjesta poikkeavaa esim. katkarapuja, salaatteja, erilaisia lämpimiä ruokia jne. Jälkiruokana lakkakakkua ja kahvia. Minäkin olisin ollut todella pettynyt, jos tuohon 30 ? saisi vain nakkeja eri versioina.

Ehkä olen sitten nipo.. mutta mieleeni hiipi ajatus, että jos kerran tiesitte mihin menette...Kutsuit paikkaa heti aluksi juottolaksi, ja pienen paikkakunnan ns ravintolaksi.,..
Eli mitä odotit? Eikö olisi outoa saada karaokebaarista todella upeaa härkää ties misssä viinikastikkeessa ja liekitettyjä banaaneja lisäksi.. juoppojen laulaessa vieressä.. Kuulostaako normaalilta? Ei minustakaan. Eli sitä saa mitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Ehkä olen sitten nipo.. mutta mieleeni hiipi ajatus, että jos kerran tiesitte mihin menette...Kutsuit paikkaa heti aluksi juottolaksi, ja pienen paikkakunnan ns ravintolaksi.,..
Eli mitä odotit? Eikö olisi outoa saada karaokebaarista todella upeaa härkää ties misssä viinikastikkeessa ja liekitettyjä banaaneja lisäksi.. juoppojen laulaessa vieressä.. Kuulostaako normaalilta? Ei minustakaan. Eli sitä saa mitä tilaa.

No ei ny helevetti sentään siltikään veloteta nakeista yheksääkymppiä, vai häh?!

No ei veloiteta ei. Mutta jos oli kerta seisova pöytä, niin miksi ihmeessä ap ei ensin mennyt katsomaan mitä seisova pöytä sisältää? Ja hintakin nyt on sellanen että sen tarkistaa aina ekana ees vähän sinne päin..

No ei veloiteta ei. Mutta jos oli kerta seisova pöytä, niin miksi ihmeessä ap ei ensin mennyt katsomaan mitä seisova pöytä sisältää? Ja hintakin nyt on sellanen että sen tarkistaa aina ekana ees vähän sinne päin..

mä ymmärsin ap:n puheista että paikka oli pitäny varata etukäteen..

No niin, soitin sinne mutta joku "asioista tietävä" ei ollut (tietenkään) paikalla, Sanoin että oltiin melko pettyneitä tarjontaan ja hinta-laatu suhteeseen johon puhelimeen vastannut vanhempi nainen sanoi "voi, voi, me ei kyllä mikkään viiden tähden paikka olla" ja "kyllä se ihan syötävää oli", annoin numeroni sinne ja joku "asioista tietävän" piti soittaa minulle päivällä muttei kukaan kylläkään soittanut...

Alkuperäinen kirjoittaja anve:

mä ymmärsin ap:n puheista että paikka oli pitäny varata etukäteen..

joo, etukäteen varattu...

Kai sitä voi sanoa kulinaristiseksi elämykseksi ainakin jos normilounas on se ohrapirtelö samaisen juottolan tiskiltä. Taitaa olla kyseinen pulju likviditeettiongelmissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sitä voi sanoa kulinaristiseksi elämykseksi ainakin jos normilounas on se ohrapirtelö samaisen juottolan tiskiltä. Taitaa olla kyseinen pulju likviditeettiongelmissa.

Niin, kaipa siellä se kalja parempi valtti on...:/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ääk:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
tee valitus,,törkeen hintasta moskaa!!

MÄ oisin valittanut jo paikan päällä :/

Niinhän se ois vissiinkin pitänyt, en vaan jotenkin "kehdannut" kun niin innoissamme mentiin ja pettymys oli kova :/ voikohan vielä mennä antamaan palautetta?

Pistä paikallislehteen, niin kukaan ei mene sinne ensi vuonna äitienpäivänä.

Etkö yhtään katsellut lehti-ilmoituksia muista äitienpäivälounaista ja niiden sisällöstä ja hinnoista? Ei sillä että olisit lähtenyt lounaalle jonnekin kauemmas, vaan siksi, että olisit perillä yleisestä hintatasosta. 30 euroa aikuiselta ja 15 euroa lapselta on sikamainen hinta, mikäli paikka ei ole laajalti tunnettu ja hyvämaineinen, ja menua ei ole esitelty etukäteen. En olisi tuolla lounashinnalla edes miettinyt menemistä mihinkään "paikalliseen".

Ei kai missään ole edes arkilounaalla hintaa 7e noin surkeita pöperöitä. Täytyy olla provo. En olis maksanut. Itse kysyin etukäteen mitä lounas sisltää, kun menimme äitienpäivä lounaalle.

Yhteistyössä