Äitienpäivä ja hyvä mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen äiti täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen äiti täällä

Vieras
Herättiin aamulla perinteiseen tapaan klo 6:00 ja äiti pääsi sateiseen sumuiseen aamuun koirien kanssa ihanalle aamulenkille. Oli rauhallista ja ihanaa, ei ketään muita liikenteessä, kuin tämä äiti koirineen.

Kotona odotti aamukahvit sämpylöineen ja kakkuineen. Kynttiläkin oli kakkuun laitettu ja muksut lauloi kurossa "paljononneavaan..." ja ihanat lasten tekemät kortit ja miehen ostama lahja.

sitten lämpimään saunaan ja suihkuun...

mies oli tehnyt lounaaksi HYVÄÄ jauhelihakeittoa. Tämä supersuoritus mieheltä, joka ei yleensä laita ruokaa ollenkaan.

Nyt pienet on sammuneet sohvalle ja mulla aikaa istua tässä...

Ihana äitienpäivä ja ihanaa äitienpäivää kaikille äideille!

Juu, ajattele mä tein itse päiväruoan ja pienet juustokakutkin jokaiselle. Silti hyvä päivä. Katsoimme vanhan neukkufilmin, Anna Karenina, äitini kanssa ennen hänen lähtöään töihin. Hyvä päivä ollut, ei mitään valittamista. Ruokakin oli hyvää. ;)

Minä änkeän tähän aloitukseen!
Minullakin on mukava päivä: eskarilainen oli askarrellut kukan minkä sain itsetehdyn aarrekartan kanssa etsiä hänen huoneestaan.
Mies on tehnyt lasagnea pyynnöstäni, mikä on nyt uunissa.
Nyt mies on kaikkien kolmen kanssa ulkona, että saan olla hetken yksin.

Ruuan jälkeen koristellaan lasten eilen illalla tehdyt pikkuleivät ja lähdetään mummolle.

Oikein mukavaa :)

Ja meillä koira piti pissattaa klo 7, minähän sinne menin. Poika keitti kehvin, muun aamupalan laitoin itse. Kortteja ja lahjoja ei näy, mutta mitäs se haittaa. :)

Yhteistyössä